بهترین و جدید ترین راهکار های افزایش درآمد برای کسب و کار در ایران

راه کار های افزایش درآمد برای مدیران و کارمندان را بررسی کردیم. اگر هنوز در ابتدای راه هستید و کاری ندارید به شما پیشنهاد می کنیم که در حوزه‌ای که به آن علاقه دارید
کد خبر: ۱۳۷۶۱۸۲

پول، کاغذ اختراع بشر که رفع بسیاری از نیازهایش به آن بستگی پیدا کرده است. در گذشته هرفرد تخصصی داشت و در ازای انجام آن به جای پول، مواد غذایی مانند گندم، میوه جات یا هر محصولی که طرف مقابل داشت دریافت می‌کرد. به دلیل گسترش تکنولوژی و تولید محصولات جدید و افزایش جمعیت پول اختراع شد. امروزه نیز افراد ساعت‌هایی از زمان روزانه خود را خرج می‌کنند تا پول به دست بیاورند و به وسیله آن انواع نیازهای خود را برطرف کنند. از این رو بسیاری به دنبال راه کار های افزایش درآمد هستند. در این مقاله راه کار های افزایش درآمد را برای سه گروه صاحبین کسب و کارهای کوچک، کارمندان و افرادی که تازه در ابتدای راه هستند و می خواهند وارد بازار کار شوند بررسی کرده‌ایم. 

 

راه کار های افزایش درآمد

 

خلق سازمان یادگیرنده

 

اولین کار برای افزایش درآمد این است که به کارکنان خود آموزش های لازم را بدهید و برای رشد آنها برنامه داشته باشید. در این صورت نه تنها بازدهی ‌آنها افزایش پیدا می کند بلکه آنها به بروز ترین راهکارها در تخصص خود آگاهی دارند و از این طریق در مدت زمان کم‌تری می توانند فرآیندها را سپری کنند. از طرفی در این صورت میزان وفاداری آنها به کسب و کار شما افزایش پیدا می‌کند. 

 

بازاریابی و تبلیغات اصولی

اولین راهکار افزایش درآمد برای مدیران، طراحی برنامه بازاریابی و تبلیغات برای کسب و کار است. بازاریابی از مراحل مختلفی تشکیل شده است. در ابتدا باید روی مفهوم ارزش آفرینی زمان بگذارید. ارزش آفرینی به این معناست که خدماتی را با هزینه پایین‌تر به مشتریان ارائه کنید یا اینکه خدماتتان بیشتری نسبت به رقبا ولی با قیمت پایین به مشتریان ارائه کنید. برای تبدیل کسب و کار به یک بیزینس ارزش‌آفرین نیاز است که قسمت تحلیل مشتریان بازاریابی به درست انجام شود. 

 

برای یاد گیری “راه اندازی کسب و کار” پر سود و زود بازده روی این لینک کلیک کنید.

 

پس از مرحله تحلیل مشتری نوبت به بخش بندی بازار می‌رسد. در بخش بندی بازار شما مشتریان را از لحاظ پارامتر هایی مانند میزان تحصیلات، منطقه زندگی و قدرت خرید،  سن و … تقسیم بندی می‌کنید. پس از تمام این کارها باید به دنبال مشخص کردن نیازهای مشتریان باشید. در گام بعدی مدیریت بازاریابی باید برای این نیازها محصول یا خدماتی را ایجاد کنید و در نهایت باید از طریق تبلیغات و بازاریابی محتوا مشتریان و مخاطبان هدف را از محصولات خود آگاه کنید. 

 

ایجاد ساختار مناسب در کسب و کار

یکی از اساس‌ترین راه کار های افزایش درآمد برای مدیران ایجاد ساختار در کسب و کار است. مدیران باید برای بیزینس خود هدف گذاری کنند و عده‌ای از کارمندانشان را مسئول رسیدگی به این اهداف قرار دهند. آنها باید پیشبرد کارها را در نظر بگیرند. این کار باعث می شود که بسیاری از وظایف مدیران کاهش پیدا کند. 

 

بهترین و جدید ترین راهکار های افزایش درآمد برای کسب و کار در ایران

راه کار های افزایش درآمد برای کارمندان

بسیاری از کارمندان به اشتباه تصور می‌کنند که افزایش درآمد تنها در زمان افزایش حقوق ممکن خواهد بود. برخی دیگر هم تصور می‌کنند برای افزایش درآمد باید کسب و کار شخص خود را راه اندازی کنند. در صورتی که اینطور نیست و کارمندان هم می توانند با تلاش هوشمندانه درآمدشان را افزایش دهند. 

 

راه اندازی یک رسانه 

کارمندان با راه اندازی یک رسانه برای خودشان به راحتی می‌توانند تخصصی که دارند را به دیگران نشان دهند. آنها از طریق راه اندازی یک رسانه‌ نه‌تنها می توانند اعتماد مدیرشان را راحت‌تر جلب کنند و درخواست افزایش حقوق بدهند بلکه هر زمان که بخواهند از محل کارشان استعفا بدهند به راحتی در مکان های دیگر با حقوق بیشتر استخدام می شوند.

پروژه گرفتن 

زمانی که کارمندان یک رسانه مانند اینستاگرام یا لینکدین در حرفه‌ای که مشغول به فعالیت هستند راه اندازی کنند و برای آن تولید محتوا کنند، می توانند به راحتی پروژه بگیرند و  از این طریق درآمدشان را افزایش دهند. 

 

تسلط بر مهارت های نرم 

کارمندان از طریق تسلط بر مهارت های نرم نیز به راحتی می توانند در سازمان و بیزنسی که مشغول هستند، وظایف بیشتری را بپذیرند و از این طریق به راحتی در خواست افزایش حقوق بدهند. مهارت‌های نرم عبارتند از مهارت حل مسئله، مدیریت تعارض، مذاکره و متقاعدسازی، تصمیم گیری، تفکر نقادانه. 

 

 

بهترین و جدید ترین راهکار های افزایش درآمد برای کسب و کار در ایران

راه کارهای اصلی افزایش درآمد

 

سرمایه گذاری و مدیریت سرمایه

تفاوتی نمی‌کند که مدیر یا کارمند باشید، در نهایت شما باید سرمایه گذاری و مدیریت سرمایه را به خوبی آموزش ببینید. شما باید درآمد خود را به سه قسمت تقسیم کنید:

۱- یک سوم برای هزینه‌ها

۲-یک سوم برای رشد دادن خود و تفریح کردن و بخشش

۳-یک سوم برای سرمایه گذاری یا خرید دارایی که ارزشش در طول زمان افزایش پیدا کند مانند طلا

آموزش 

کامندان و مدیران باید آموزش دیدن را به بخش جدانشدنی زندگی خود تبدیل کنند. با آموزش می‌توان به حد بالایی از تخصص در کار رسید. 

 

ارتباطات

افزایش ارتباطات کارمندان یا مدیران را چند پله جلو می اندازد و در هر حال می تواند آنها را رشد دهد. 

کلام آخر

تا به اینجا راه کار های افزایش درآمد برای مدیران و کارمندان را بررسی کردیم. اگر هنوز در ابتدای راه هستید و کاری ندارید به شما پیشنهاد می کنیم که در حوزه‌ای که به آن علاقه دارید آموزش ببینید و سعی کنید که برای خودتان پروژٰه های مختلف بگیرید. از طرفی تولید محتوا می تواند شما را در گرفتن پروژه های بهتر یاری کند.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها