مسئول بسیج سازندگی هرمزگان اعلام کرد:

توزیع ۱۵هزار پرس غذای گرم به همت گروههای جهادی استان هرمزگان

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان گفت:15هزار پرس غذای گرم به مناسبت شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران با وفایش طبخ و توزیع شد.
مسئول بسیج سازندگی هرمزگان گفت:15هزار پرس غذای گرم به مناسبت شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران با وفایش طبخ و توزیع شد.
کد خبر: ۱۳۷۵۹۵۸

 

هرمزگان-جام جم انلاین-مسئول بسیج سازندگی هرمزگان گفت:15هزار پرس غذای گرم به مناسبت شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران با وفایش طبخ و توزیع شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان: مسئول بسیج سازندگی هرمزگان با اشاره به فعالیت گروه های جهادی استان هرمزگان گفت؛ به همت گروه های جهادی بسیج سازندگی هرمزگان 15هزار پرس غذای گرم تهیه و بین اهالی روستاهای این استان توزیع شده است.

 

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان با اشاره به پخت 15 هزار پرس غذای گرم ویژه محرومان توسط گروه های جهادی افزود؛ همچنین پخت شله زرد جهت ۴۰۰ نفر از دیگر برنامه های گروههای جهادی بوده است.

 

سرهنگ یاسین باوقار به اهمیت و ثواب اطعام دهی به محرومان و نیازمندان اشاره کرد و گفت؛ امیدواریم تا در ایام پیش رو بتوانیم این اقدام نیک و پسندیده را انجام داده و به یاری نیازمندان بشتابیم.

 


وی افزود؛ گروه های جهادی بسیج سازندگی هرمزگان یاری گر نیازمندان هستند و رسیدگی به محرومان را سرلوحه کارشان قرار داده اند و اقدامات گسترده ای را نیز در این باره انجام داده اند.

 

 وی خاطر نشان کرد؛ هر کجا ندای کمک باشد گروه های جهادی در آنجا حاضر و به خدمت رسانی می پردازند و در هر نقطه از شهر و روستا که باشد تا جایی که کاری از دستشان بر آید پای کار جهادی هستند تا بتوانند گرهی از مشکلات مردم باز کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها