سرهنگ یاسین باوقار:

خدمت بی منت شاخصه اصلی گروه های جهادی است

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اظهار داشت: خدمت بدون منت به مردم و محرومان از نکات اساسی است که جهادگران آنرا سرلوحه کار خود قرار داده اند.
مسئول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اظهار داشت: خدمت بدون منت به مردم و محرومان از نکات اساسی است که جهادگران آنرا سرلوحه کار خود قرار داده اند.
کد خبر: ۱۳۷۳۹۹۸

هرمزگان-جام جم انلاین-مسئول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اظهار داشت: خدمت بدون منت به مردم و محرومان از نکات اساسی است که جهادگران آنرا سرلوحه کار خود قرار داده اند.

 

سرهنگ یاسین باوقار مسئول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان افزود: انسان ها نقش سازنده ای در خودسازی دارند بنابراین باید در وهله نخست با نفس خود مبارزه کند و حضور در اردوهای جهادی بهترین شیوه برای این مهم است.

 

وی عنوان کرد: امروزه مصداق بارز مبارزه در خط مقدم با جنگ نرم همین اردوهای جهادی است که خودسازی و تهذیب نفس از اهداف اصلی در اردوهای جهادی محسوب می شود.

 

سرهنگ باوقار اذعان داشت: بسیج سازندگی هرمزگان طی سالیان متمادی در امر تشکیل و برگزاری اردوهای جهادی همه تلاش خود را به کار گرفته و از تمام ظرفیت خود استفاده کرده است به طوری که الحمدلله در جای‌جای استان هرمزگان شاهد فعالیت جهادگران هستیم و آثار و برکات اردوهای جهادی کاملاً مشهود است.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان تصریح کرد: هنگام صحبت با اعضای گروه های جهادی میل به خدمت در آنها کاملاً هویدا است وقتی انسان مشتاق به انجام کاری باشد آن را به نحو مطلوب انجام می دهد و میل و رغبت است که عامل موفقیت انسان در حیطه کار می شود.

 

سرهنگ باوقار ضمن بیان اینکه جهادگران بسیج سازندگی ارزش و اهمیت کار جهادی را می دانند، تصریح کرد: جهادگران بسیج سازندگی ارزش و اهمیت کار جهادی را می دانند و به همین دلیل تلاش مجاهدت گونه را در کارهای جهادی سرلوحه خود قرار داده اند.

 

وی گفت: کارهای جهادی معنویت زا است و این فعالیت ها موجب ایجاد معنویت در انسانها می شود.

 

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان با بیان اینکه جهادگران به دنبال منافع شخصی نیستند، ابراز داشت: جهادگران همواره با روحیه و تفکر جهادی در راستای حل مشکلات مردم تلاش می کنند و برپایی اردوهای جهادی در مناطق محروم توسط گروه های جهادی از افتخارات بسیج سازندگی است این که بتوانیم گوشه ای از مشکلات مردم را حل کنیم یک افتخار و توفیق بزرگ است.

 

وی در پایان گفت: خدمت رسانی به مردم و فعالیت های جهادی منحصر به زمان و مکان خاصی نبوده و در طول سال ادامه دارد و در هر زمان که لازم باشد جهادگران  پا در میدان خدمت‌رسانی می گذارن

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها