بسیجیان از لحظات آغازین سیلاب به میدان آمدند؛

چتر حمایت گروه‌های جهادی در بارندگی‌های سیل آسا هرمزگان

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان گفت: با توجه به سیلاب شب گذشته و مسدود شدن چندین راه روستایی بسیج سازندگی از همان لحظات اولیه به میدان آماده و همراه با سایر دستگاه ها راه‌های روستایی را بازگشایی کردند.
مسئول بسیج سازندگی هرمزگان گفت: با توجه به سیلاب شب گذشته و مسدود شدن چندین راه روستایی بسیج سازندگی از همان لحظات اولیه به میدان آماده و همراه با سایر دستگاه ها راه‌های روستایی را بازگشایی کردند.
کد خبر: ۱۳۷۴۳۳۵

هرمزگان-جام جم انلاین-مسئول بسیج سازندگی هرمزگان گفت: با توجه به سیلاب شب گذشته و مسدود شدن چندین راه روستایی بسیج سازندگی از همان لحظات اولیه به میدان آماده و همراه با سایر دستگاه ها راه‌های روستایی را بازگشایی کردند.

 

یاسین باوقار،  اظهار کرد: در روزهای اخیر بنا بر اعلام مدیریت بحران استانداری هرمزگان مبنی بر وضعیت قرمز هواشناسی و بارش باران های شدید و وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر و در برخی از نقاط استان باعث طغیان رودخانه ها شده و رفت و آمد مردم را با کندی مواجه کرده طبق جلساتی که با گروه های جهادی سراسر استان داشته‌ایم تمامی گروه های جهادی به صورت آماده باش برای ارائه خدمات به شهروندان هستند.

 

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان با بیان اینکه بیش از ۱۵۰ گروه جهادی آماده ارائه خدمات برای وقوع سیلاب در هرمزگان هستند، عنوان کرد: ارائه خدمات جهت انتقال و اسکان موقت مردم در صورت نیاز، کمک به معیشت مردم که در این راستا بیش از ۱۵ هزار بسته معیشتی برای این موضوع آماده شده است.

 

باوقار عنوان کرد: تعدادی از امکانات لجستیکی شامل بیل میکانیکی، لودر و گریدر و کامیون که بسیج سازندگی دارد در حال انجام پروژه های محرومیت زدایی در اقصی نقاط هرمزگان هستند که اعلام شده اگر در این سیلاب به آنها نیاز شد به صورت موقت پروژه ها را رها کنند و به خدمات رسانی به مردم سیل زده بپردازند.

 

وی با تاکید بر اینکه بسیج سازندگی و گروه های جهادی به صورت کامل آماده ارائه خدمت به سیل زدگان هستند، خاطر نشان کرد: با توجه به سیلاب شب گذشته و مسدود شدن چندین راه روستایی بسیج سازندگی از همان لحظات اولیه به میدان آماده و همراه با سایر دستگاه ها راه های روستایی را بازگشایی کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها