مدیر عامل شرکت گاز استان همدان از برگزاری میز ارتباطات مردمی وزارت نفت با حضور مدیر کل بازرسی، نظارت بر عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت نفت، همزمان با سفر ریاست جمهورو هیأت دولت به استان همدان، برای پاسخگویی و ارتباط مستقیم با مراجعان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۴۹۹۳

به گزارش جام جم آنلاین همدان و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان همدان، محبی اظهار داشت: با توجه به اینکه شرکت گاز استان همدان میزبان مدیران خطوط انتقال منطقه هفت و شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان بود براساس صورتجلسات تنظیمی اقدامات لازم جهت اطلاع رسانی استقرار میزارتباطات مردمی وزارت نفت مربوط به سفر ریاست جمهوری به عموم مردم استان از طریق نصب بنر، پرتال سازمانی ورسانه های ارتباط جمعی استان به صورت گسترده انجام شده و طی روزهای 5 و 6 مرداد ماه از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸عصر به تمامی درخواست های مردمی رسیدگی شد.

محبی نظر افزود: به منظور پاسخگویی به سئوالات و رسیدگی به شکایات شهروندان استان همدان، کارشناسان واحدهای ستادی و عملیاتی این شرکت با حضور در میز خدمت وزارت نفت که با حضور دیگر مدیران خطوط انتقال گاز و مدیر پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان تشکیل شد طی دو روز کاری نسبت به بررسی، راهنمایی و انجام امور مراجعان مرتبط با حوزه شرکت گاز استان همدان اقدام نمودند.

مدیر عامل شرکت گاز استان همدان ضمن تشکر از حضور مدیرکل بازرسی وزارت نفت افزود: تلاش مجموعه مسئولان و کارکنان شرکت گاز استان همدان به منظور ارائه خدمات مطلوب به مردم شریف استان است و به طور قطع پیشنهادات و انتقادات سازنده مردم شریف در ارتقاء کمی و کیفی خدمات رسانی این شرکت مؤثر خواهد بود.

مدیرکل بازرسی، نظارت بر عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت نفت نیز ضمن تشکر از میزبانی شرکت گاز استان همدان در برپایی میز ارتباطات مردمی عنوان کرد: در دولت سیزدهم، توجه به مشکلات مردم در اولویت است و هدف مجموعه وزارت نفت برخورداری هرچه سریعتر تمامی مردم شهر و روستا از نعمت گاز طبیعی که سوخت پاک و ارزان و یکی از محور های توسعه است بوده و تلاش می شود تمامی درخواست های مراجعین شرکت های تابعه وزارت نفت به میز ارتباطات مردمی با جدیت تمام پیگیری شود.

ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها