بهره‌مندی دانش‌آموزان نیازمند یزدی از طرح "مدارس همدل"

یزد - معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد گفت: دانش‌آموزان دختر و پسر مستعد تحت حمایت این نهاد از خدمات آموزشی رایگان در مدارس هیأت امنایی و غیردولتی در قالب طرح "مدارس همدل" بهره‌مند می‌شوند.
کد خبر: ۱۳۷۲۷۹۵

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، حجت‌الاسلام علی‌محمد اسلامی منش بابیان اهمیت مشارکت و هم‌افزایی با سازمان‌ها در انجام امور خیر و ترویج فرهنگ خیر و احسان در جامعه اظهارداشت: دانش‌آموزان دختر و پسر مستعد تحت حمایت این نهاد از خدمات آموزشی کیفی رایگان در مدارس هیأت امنایی و غیردولتی در قالب طرح "مدارس همدل" بهره‌مند می شوند.

وی افزود: طرح مدارس همدل باهدف گسترش و تأمین همه‌جانبه عدالت آموزشی و تربیتی و با همکاری آموزش‌وپرورش طراحی و اجرا شد و از دستاوردهای این طرح، ثبت‌نام رایگان دانش‌آموزان تحت حمایت در این مدارس در طی سال تحصیلی گذشته بود که نتیجه همراهی و همدلی مدیران نیکوکار مدارس بود.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد ضمن تقدیر و تشکر از مدیران مجری طرح مدارس همدل تصریح کرد: تمامی مدارس هیأت امنایی و غیردولتی می‌توانند در پویش مدارس همدل باهدف ارائه خدمات آموزشی کیفی رایگان به دانش آموزان تحت حمایت این نهاد مشارکت کنند.

وی افزود: در سال گذشته 60 مدرسه در اجرای طرح مدارس همدل و ارائه خدمات رایگان به بیش از 150نفر از  دانش آموزان مستعد تحت حمایت با این نهاد مشارکت داشتند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها