معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کشور؛

موسسات خیریه بازوان یاریگر کمیته امداد هستند

کارگروه اشتغال حمایتی با هدف استفاده از ظرفیت های بخش های دولتی و غیردولتی در توانمندسازی و اشتغالزایی اقشار آسیب پذیر در مناطق محروم در کمیته امداد استان اصفهان تشکیل شد.
کد خبر: ۱۳۷۱۸۹۵



به گزارش جام جم انلاین اصفهان ؛ احمد رضایی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اعلام این خبر، بیان داشت: در کارگروه اشتغال حمایتی، چالش های کسب و کارهای خرد و خانگی در مناطق محروم و همچنین موانع و ظرفیت های قانونی اجرا نشده در این حوزه، شناسایی و راهکارهای لازم برای پایدارسازی اشتغال برنامه ریزی می شود.

احمد رضایی با تاکید به حمایت از اشتغال ایجاد شده، ادامه داد: امکان هم افزایی و بهره گیری از ظرفیت های بخش دولتی و غیردولتی در ایجاد ظرفیت های جدید برای تثبیت و توسعه اشتغال حمایتی، در این کارگروه مورد بررسی قرار می گیرد.

وی، تسهیل و ارتقا روابط بین کلیه ارگانها و نهادهای مسئول رسیدگی به مناطق محروم و اشتغال دهک های پایینی جامعه را از برنامه های پیش رو مطرح کرد و افزود: برای این منظور، اطلاعات افراد مستعد اشتغال شناسایی شده در دهک های پایینی با اولویت دانش آموزان، دانشجویان، فارغ التحصیلان، ترک تحصیلکردگان، زنان سرپرست خانوار، مبادله خواهد شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان، با اشاره به وظایف کارگروه اشتغال حمایتی، گفت: تسهیل در صدور مجوزهای کسب و کارهای خردو خانگی، هم افزایی در اعطای تسهیلات و مهارت آموزی دهک های پایینی از وظایف اصلی است.

گفتنی است؛ نمایندگان بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، سازمان بسیج مستضعفین، آستان قدس رضوی، بنیاد شهیدو امور ایثارگران عضو کارگروه اشتغال حمایتی هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها