سهم دختران ایرانی از موفقیت چقدر است؟

دختران همه‌چیز تمام!

مدیرکل بهزیستی استان خبر داد:

تخصیص ۳۳۴ میلیارد تومان برای اشتغالزایی مددجویان تحت پوشش لرستان

خرم آباد-جام جم آنلاین- مدیرکل بهزیستی لرستان از تخصیص ۳۳۴ میلیارد تومان برای اشتغالزایی مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان خبر داد
خرم آباد-جام جم آنلاین- مدیرکل بهزیستی لرستان از تخصیص ۳۳۴ میلیارد تومان برای اشتغالزایی مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان خبر داد
کد خبر: ۱۳۷۱۸۰۲
 به گزارش جام جم آنلاین لرستان  به نقل از ایسنا همایون عمودی زاده  اظهار کرد: در بحث اشتغال چندین مورد را در دستور کار داریم.
وی بیان کرد: قرار است یک بانک اطلاعاتی از وضعیت مددجویان استان تشکیل دهیم و در این راستا افراد را شناسایی و نیازسنجی می‌کنیم.
مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: استعداد یابی جامعه هدف انجام و براساس آن برای موضوع اشتغال آنان برنامه‌ریزی انجام می‌دهیم.
عمودی زاده افزود: در حال حاضر برای مددجویانی که شناسایی شدند آمادگی شغلی را برای آنان انجام می‌دهیم یعنی مشاوره‌هایی را به همکاران ارائه می‌دهیم و براساس استعدادی که مددجویان دارند از ظرفیت شغلی ایجاد شده بهره ببرند.
وی عنوان کرد: برای امسال برنامه داریم که اشتغال را به اشتغال باثبات و پایدار تبدیل کنیم.
مدیرکل بهزیستی لرستان اظهار کرد: آموزش‌مهارتهای فنی و حرفه‌ای را برای جامعه هدف داریم.
عمودی‌زاده گفت: اعتبار بهزیستی استان در سال گذشته ۸۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی بود که امسال این مبلغ به ۲۸۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.
وی ادامه داد: علاوه بر این ۲۸۰ میلیارد تومان که از محل تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ بوده با همکاری بنیاد برکت  و از محل تبصره ۱۸، ۵۴ میلیارد تومان برای اشتغالزایی جامعه هدف تفاهم نامه بستیم که از این محل ۲۷ میلیارد تومان تخصیص یافته و مددجویان را به بنیاد برکت معرفی کردیم.
مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: بنیاد برکت اهلیت‌سنجی را انجام داده و در شورای اشتغال و کارگروه توسعه استان مصوب شده و در حال پرداخت است.
عمودی زاده اضافه کرد: این رقم تخصیص یافته برای ۳۰۰ مددجوست و بین ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان به آنان پرداخت خواهد شد.
وی عنوان کرد: برای اعتبار ۲۸۰ میلیارد تومان که از محل تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ تخصیص یافته نیازسنجی‌ها انجام و افراد متقاضی به بانک‌های عامل معرفی شدند و تاکنون ۱۰۷ نفر تسهیلات قرض‌الحسنه را گرفتند و در سامانه رصد نیز بارگزاری شدند.
مدیرکل بهزیستی لرستان خاطرنشان کرد: به دنبال ایجاد اشتغال باثبات و دانش‌بنیان برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان هستیم.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها