شرکت تاشار قشم نمایندگی رسمی یاماها(YAMAHA) و شرکت سپید موج کیان (SMK) نمایندگی رسمی شرکت کرگ (KORG) در ایران می‌باشند. فروشگاه اینترنتی سازکالا تحت نظارت این دو برند، پل ارتباطی آنلاین این دو شرکت با خریداران است. بنابراین محصولات این دو شرکت به صورت مستقیم و بدون واسطه به دست خریداران میرسد.
کد خبر: ۱۳۷۰۱۱۸

 

بررسی سایت سازکالا به عنوان نمایندگی یاماها

 سازکالا را می‌توان سایت فروشگاهی و نماینده فروش آنلاین بازرگانی های تاشار قشم و سپید موج کیان (SMK) دانست. کیفیت و اصالت محصولات این فروشگاه به دلیل پشتیبانی دو نمایندگی یاماها و کرگ تضمین شده است.

محصولات فروشگاه سازکالا دارای گارانتی شرکتی ( یک تا پنج ساله متناسب با کالا ) هستند. علاوه بر این امکان خرید اقساطی ( با چک یا سفته، حتی بدون پیش پرداخت ) در این فروشگاه وجود دارد. از دیگر مزایای فروشگاه سازکالا،  مشاوره تخصصی خرید ساز به صورت حضوری، تلفنی و آنلاین است.

 

یکی از نقاط قوت فروشگاه اینترنتی سازکالا مهلت تست هفت روزه است که در صورت خرابی و یا وجود مشکل فنی در محصول، امکان مرجوع آن وجود دارد. امکان پرداخت در محل برای سراسر ایران از جمله مزایای رقابتی این فروشگاه است که باعث ایجاد اعتماد بیشتر و راحتی فرایند خرید شده است .

بررسی اصالت کالاهایی مانند گیتار و پیانو آکوستیک نیز به راحتی با بررسی سریال دستگاه توسط کارشناسان و سایت‌های معتبر امکان پذیر است.

حال از کجا بدانیم که فروشگاه سازکالا نماینده رسمی تاشار قشم است؟

 تنها کافیست وارد سایت تاشار قشم شوید و از طریق منوی ارتباط با ما و کلیک روی زیر منو نمایندگان، اطلاعات مربوط به سازکالا را در این سایت مشاهده نمایید.

تمامی سازها و ادوات موسیقی برند YAMAHA مانند پیانو، گیتار، کیبورد، تجهیزات استودیویی ، همراه با گارانتی معتبر و ضمانت اصالت کالا در سازکالا ارائه می‌شوند. همچنین برای اطمینان بیشتر، سازکالا تمامی پیانو و کیبوردهای ساخت کمپانی یاماها را با کارت گارانتی الکترونیکی نیز به مشتریان خود عرضه می‌نماید.  

پیانو یاماها

سازکالا نمایندگی رسمی یاماها در ایران

نام یاماها در ایران با پیانو گره خورده است و محبوب‌ترین برند بین طرفداران پیانو است. محصولات مختلفی مانند پیانوydp 144 , p45 , p 125 , ydp 164  شناخته شده ترین مدل‌ها برای خرید پیانو هستند. از آنجا که هیچ عاملی مهم‌تر از خرید یک ساز استاندارد برای شروع نیست، نوازندگان پیانو همواره به دنبال برندهای معتبر برای یادگیری و ارتقای سطح نوازندگی خود می‌گردند.

برند یاماها یکی از با سابقه ترین برندهای ساخت پیانو در جهان محسوب می‌شود و پیانو های  آن از بالاترین سطح کیفی، جزییات کامل و طراحی زیبا بهره می‌برند. برای بررسی انواع مدل های پیانو می توانید به سایت سازکالا به عنوان نمایندگی پیانو یاماها در ایران مراجعه نمایید.

گیتار یاماها

سازکالا نمایندگی رسمی یاماها در ایران

علاوه بر پیانو، گیتار یاماها نیز به دلیل محصولات پرطرفداری مانند گیتارc40  و c70  یاماها شناخته شده است. محصولات یاماها در گیتارهم تنوع خوبی دارد. برای مشاهده کامل محصولات می‌توانید به سایت سازکالا به عنوان نمایندگی گیتار یاماها مراجعه نمایید.

می‌توان اینطور گفت که گیتارهای c40 و c70 استاندارد ترین گیتارهای کلاسیک برای شروع نوازندگی هستند. یکی از راه‌های آسان برای بررسی استاندارد بودن گیتارهای c40 و c70 این است که اصالت این محصولات را بر اساس شماره سریال بررسی کرد.

 

سایر محصولات برند یاماها

سازکالا نمایندگی رسمی یاماها در ایران

برند یاماها علاوه بر پیانو و گیتار، محصولاتی همچون انواع تجهیزات استودیویی مانند اسپیکر مانیتورینگ، اسپیکرهای پسیو و اکتیو، انواع میکسر، درامز، ملودیکا، فلوت و انواع کیبوردهای آموزشی، ارنجر، ورک استیشن و سینت سایزر را ارائه می‌کند.

محصولات این برند در استودیوهای حرفه ای و استیج‌های کنسرت بارها مورد استفاده قرار گرفته اند و بر اساس نظرات کاربران می‌توان اینطور گفت که یکی از برندهای استاندارد، همراه با کنترل کیفی دقیق محسوب می‌شود و هیچ نوازنده یا آهنگسازی را ناامید نخواهد کرد.

دلایل خرید ساز از نمایندگی

سازکالا نمایندگی رسمی یاماها در ایران

یکی از سوالات متعدد مشتریان این است که ساز خود را از چه فروشگاه اینترنتی تهیه کنند؟ در رابطه با این سوال باید گفت فروشگاه‌های معتبر، موارد زیر را دارا می باشند:

  • نماد اعتماد الکترونیک : نماد الکترونیکی برای خریداران اینترنتی این آسودگی خیال را ایجاد می کند که پرداخت از درگاه به صورت امن می باشد و آدرس و اطلاعات فروشگاه توسط سایت اینماد (enamad) تایید شده است.
  • تنوع محصولات بالا : فروشگاه های معتبر همیشه اکثر محصولات را پوشش می دهند و تنوع محصول باعث می شود تا همه سلایق بتوانند به خواست خود برسند.
  • گارانتی و خدمات پس از فروش : داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش در خرید اینترنتی بسیار مهم است. فروشگاه های نامعتبرهیچ کدام از این موارد را پشتیبانی نمی کنند و در نتیجه خرابی محصول به معنی از دست دادن محصول خواهد بود.

اما یکی از نکاتی که نظر هر مخاطبی را به خود جلب می‌کند این است که فروشنده کالا اطلاعات دقیق در رابطه با اصالت کالا، گارانتی و حتی مشخصات فنی کامل ساز ارائه دهد تا خریداران اطلاعات کافی در رابطه با کالای مورد نظر در اختیار داشته باشند و با مقایسه مدل‌های مختلف به یک نظر قطعی دست پیدا کنند.

 

بنابراین در پایان توصیه می کنیم به سایت سازکالا مراجعه و تمامی موارد اشاره شده برای اعتبار یک فروشگاه اینترنتی را در این سایت بررسی نمایید.

اطلاعات تماس و آدرس سایت

آدرس اینترنتی : https://sazkala.com/

شماره تماس : 02154772

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها