صعود تیم فولاد هرمزگان به نیمه نهایی فوتبال ساحلی کارگران جهان

مسابقات فوتبال ساحلی جهان در شهر چرویای ایتالیا و از تاریخ 18 تا 22 خرداد ماه برگزار می شود. تیم ایران به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها صعود کرده است.
کد خبر: ۱۳۶۹۵۴۹

به گزارش جام جم آنلاین ، محمد كارگران مدير امور ورزش فولاد هرمزگان در این رابطه گفت: تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان در گروه اول با تیم های مکزیک الف و رم الف همگروه است.
وی گفت: در بازی نخست که نوزدهم خرداد برگزار شد نماینده ایران با نتیجه پر گل 12 بر دو تیم مکزیک را شکست داد.
کارگران افزود: میلاد قنبری (چهار گل)، افشین آشیان ( سه گل)، حجت اربابی ( دو گل) ، اصغر آذغ (دو گل) و مهران پایدار (یک گل) گلزنان تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان بودند.
مدير امور ورزش فولاد هرمزگان ادامه داد: نماینده ایران در بازی دوم خود مقابل تیم رم قرار گرفت که این دیدار در وقت های عادی به نتیجه چهار بر چهار به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی بکشد. در ضربات پنالتی نیز تیم ایران موفق شد بر نماینده ایتالیا غلبه کند.
وی در پایان گفت: تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان با این برد راهی نیمه نهایی شد. این تیم فردا صبح در مرحله نیمه نهایی به میدان می رود که در صورت برتری به فینال می رسد.
وی با اشاره به اینکه این تیم با ۱۳ بازیکن و مربی ابتدا از تهران به امارات و سپس از امارات راهی ایتالیا شدند تا در رویداد جام جهانی فوتبال ساحلی کارگران دنیا شرکت کند، خاطرنشان کرد: مرتضی طیاری مدیر تیم،  و سید عمران ارچنگی ،میلاد قنبری،علی ذاکری،اصغر آزغ، حجت اربابی، افشین آشیان،مهران پادار،رضا صفریان کادر فنی و بازیکنان این تیم را تشکیل می دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها