رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور از اجرای تمهیدات ترافیکی در روزهای پایانی هفته خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۷۶۶۲

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور انتظامی کشور از اجرای محدودیت های ترافیکی در روزهای پایانی هفته خبر داد.

وی گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ امروز (چهارشنبه) تا ساعت ۶ روز شنبه هفتم خردادماه از مسیرهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع بوده اما تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور انتظامی با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس کماکان ممنوع است تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه ۶ خرداد از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

سرهنگ شیرانی افزود: تردد انواع تریلرها از مسیر هراز کماکان ممنوع بوده و تردد انواع کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه چهارم خردادماه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ۵ و ۶ خرداد از مسیر هراز ممنوع است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور انتظامی کشور گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه ۶ خرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع و همچنین از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز در صورت اعلام مامورین مستقر در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشا) یکطرفه است.

شیرانی خاطرنشان کرد: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها