نشست مشترک مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری بندرعباس با جهاد دانشگاهی

نشست مشترک مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری بندرعباس با جهاد دانشگاهی جهت شناخت ظرفیت‌های موجود دو مجموعه و برنامه ریزی برای انجام فعالیتهای مشترک در حوزه صنایع دستی در محل جهاد دانشگاهی برگزار شد .
نشست مشترک مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری بندرعباس با جهاد دانشگاهی جهت شناخت ظرفیت‌های موجود دو مجموعه و برنامه ریزی برای انجام فعالیتهای مشترک در حوزه صنایع دستی در محل جهاد دانشگاهی برگزار شد .
کد خبر: ۱۳۶۷۶۴۷

به گزارش جام جم انلاین هرمزگان،نشست مشترک مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری بندرعباس با جهاد دانشگاهی جهت شناخت ظرفیت‌های موجود دو مجموعه و برنامه ریزی برای انجام فعالیتهای مشترک در حوزه صنایع دستی در محل جهاد دانشگاهی برگزار شد .

 

به گزارش روابط عمومی مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری بندرعباس ، با حضور مسلم عاشوری سرپرست مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری بندرعباس و دکتر محمد دلپسند رئیس جهاد دانشگاهی واحد هرمزگان نشست مشترک جهت شناخت ظرفیت‌های موجود دو مجموعه و برنامه ریزی برای انجام فعالیتهای مشترک در حوزه صنایع دستی در محل جهاد دانشگاهی برگزار شد .

 

دکتر دلپسند رئیس جهاد دانشگاهی واحد هرمزگان در این نشست ضمن تشکر از فعالیت های چشمگیر مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری بندرعباس اظهار داشت: در مجموعه جهاد دانشگاهی از گذشته تا بحال در حوزه صنایع خلاق و نوآوری های اجتماعی فعالیت های مستمری صورت گرفته و در بحث مشاغل خانگی و کسب و کارهای نوپا باید شرایط به گونه ای محیا شود تا کارآفرینان بتوانند محصولات خود را به نمایش و عرضه برسانند .

 

وی در ادامه بیان داشت: قرار گرفتن ظرفیت های شهرداری بندرعباس و جهاد دانشگاهی می تواند باعث رشد و ترقی صنعتگران حوزه صنایع دستی و مشاغل خانگی شود .

 

در پایان این جلسه مسلم عاشوری سرپرست مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری بندرعباس ضمن تشکر از مجموعه جهاد دانشگاهی جهت برگزاری این نشست عنوان کرد: رویکرد ما در مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری بندرعباس حمایت از صنعتگران حوزه صنایع دستی و مشاغل خانگی است و این گونه نشست ها با حوزه دانشگاه‌ها و استفاده از ایده ها و نقطه نظرات آنها با ظرفیت های خوبی که در زمینه صنایع دستی دارند می تواند در پیشبرد اهداف این حوزه نقش بسزایی را ایفا کند .

 

عاشوری در پایان تصریح کرد: همایش فرصتهای اشتغال و کارآفرینی در صنایع دستی با حضور هنرمندان صنایع دستی و اساتید دانشگاه‌ را به زودی برگزار خواهیم کرد و برپایی پنجشنبه بازار خلاق صنایع دستی و مشاغل خانگی ظرفیت مناسبی است تا صنعتگران  بتوانند تولیدات خود را به نمایش و عرضه برسانند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها