استاندار هرمزگان گفت: اصلی ترین برنامه حمایتی استانداری از کارگران، بروزرسانی حقوق معوقه آنان است.
استاندار هرمزگان گفت: اصلی ترین برنامه حمایتی استانداری از کارگران، بروزرسانی حقوق معوقه آنان است.
کد خبر: ۱۳۶۴۳۰۲

 

به گزارش جام جم انلاین هرمزگان،استاندار هرمزگان گفت: اصلی ترین برنامه حمایتی استانداری از کارگران، بروزرسانی حقوق معوقه آنان است.

 

مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان شامگاه امروز شنبه در ضیافت افطاری که با حضور بیش از 2هزارنفر از کارگران پاکبان و سبزبان مناطق مختلف شهرداری بندرعباس برگزار شد حضور یافت و در محیطی صمیمانه بر سر سفره ضیافت افطار کارگران نشست و از نزدیک با آنان گفت و گو کرد.

 

مهدی دوستی در حاشیه این مراسم، ضمن قدردانی از مجموعه شهرداری و شهردار بندرعباس به‌دلیل برپایی این آیین، با اشاره به روایتی از نبی مکرم اسلام (ص)، جایگاه و منزلت کار و کارگر در دین اسلام را مهم توصیف کرد و گفت: اصلی ترین برنامه حمایتی استانداری از کارگران، بروزرسانی حقوق معوقه آنان است.

 

وی افزود: اگرچه با توجه به تورم فعلی، بسته‌های معیشتی کمک مؤثری برای قشر کارگر محسوب نمی شود اما می‌تواند سهم عمده‌ای در کاهش هزینه‌های خانوار داشته باشد و تلاش داریم با توزیع بسته‌های معیشتی، بخشی از این فشارها از دوش قشر کارگر برداشته شود.

 

استاندار هرمزگان همچنین در خصوص تلاش برای بکارگیری نیروهای مستعد و توانمند بومی در مناصب مختلف مدیریتی، گفت: عمده انتصابات در هرمزگان از میان افراد بومی بوده و مانعی برای انتخاب بومیان برای مدیریت دستگاه‌های اجرایی استان نداریم و در حال رایزنی برای استفاده از ظرفیت نیروهای توانمند استان برای پذیرش مسئولیت در سطوح بالاتر و ملی هستیم.

 

دوستی بیان کرد: چالش کنونی ما برخی انتصاب‌ها در سطح مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره صنایع است که مربوط به یک یا دو وزارتخانه است و با همدلی موجود بین مجموعه دولت در استان و مجمع نمایندگان، از هفته آتی برای افزایش سهم نیروهای بومی در کرسی‌های مدیریتی صنایع با وزرای مربوطه رایزنی لازم صورت خواهد گرفت.

 

وی گفت: در واقع اصلی ترین مسئله ما در بخش دولتی صنایع هستند که امیدوارم از طریق برگزاری جلسات هدفمند، سهم بومیان را در مناصب عالی مدیریتی صنایع ارتقاء دهیم.

 

دکتر احمد مرادی نماینده مردم حوزه مرکزی هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، شهردار و رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس و جمعی از مدیران شهری نیز در این مراسم حضور داشتند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها