نویسنده کتاب «همپای مسافر اردیبهشت»:

کتابخوانی را از سبد روزانه خود خارج نکنید!

در یکی از برنامه‌های رونمایی کتاب که در آخرین روز برگزاری نمایشگاه برگزار شد، کتاب جدید مهدی قزلی، نویسنده و مدیر نشر جام‌جم رونمایی شد.
کد خبر: ۱۳۶۷۱۸۱

آیین رونمایی از کتاب «همپای مسافر اردیبهشت» با حضور نویسنده کتاب در سرای اهل قلم برگزار شد.

قزلی در این برنامه گفت: «دریافت مردم به معنای دریافت عموم از ماجرا و مطالب، دریافت بسیار سطح بالایی است و واقعیت این است تا ماجرا روایت نشود، گویا وجود ندارد. برای مثال از جام‌جهانی ۱۹۹۸ فرانسه تنها یک گل یادمان است و از دیگر اتفاقات روایت‌نشده خبر نداریم، همچنین همان‌طور که تلویزیون یک رسانه است، کتاب نیز رسانه‌ای است که برای مخاطب ‌نوشته می‌شود.»

مخاطب این کتاب همه مردم به‌خصوص نمایندگان مجلس، وزرا و مسوولان هستند و در پاسخ به این‌که ماجرای نفر سوم در کتاب چیست؟ گفت: «نفر سوم دوست و رفیق من است که آن‌موقع ارتباط بیشتری با دفتر نشر داشته و بخشی از اطلاعات مربوط به کتاب را از نفر سوم گرفتم.»

به گزارش فارس، نویسنده کتاب همپایه مسافر اردیبهشت تصریح کرد: «نویسندگان اگر می‌خواهند در مسیر درستی قرار بگیرند، باید درک خوبی از نیازها و مساله مردم پیدا کنند، همچنین بهترین راه‌حل برای نویسندگان جوان؛ خواندن، خواندن، خواندن و یک‌بار نوشتن است.»

قزلی خطاب به عموم مردم گفت: «وقت مشخصی برای کتابخوانی در زندگی قرار دهید و موضوع کتابخوانی را از سبد زمانی خود خارج نکنید، همچنین موضوع جهاد تببین در حرفه من، روایت است.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها