مدیرکل دامپزشکی ایلام خبر داد:

مشکلی در زمینه تامین داروی مورد نیاز دامها نداریم / دامداران نگران نباشند

مدیرکل دامپزشکی ایلام گفت: استان ایلام در زمینه تامین دارو، واکسن و سایر اقلام بیولوژیکی مورد نیاز بخش دام و طیور برای متقاضیان این صنعت مشکل خاصی وجود ندارد.
کد خبر: ۱۳۶۶۱۷۹
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ دکتر رامین پورنجف افزود: دامداران و فعالان صنعت دام طیور برای تامین اقلام دارویی مورد نیاز خود نگرانی نداشته باشند.
 
مدیرکل دامپزشکی ایلام ادامه داد: بازار کالاهایی همچون دارو و واکسن به طور کامل تحت کنترل است و اصلاح نرخ ارز ترجیحی تأثیری در قیمت های این بخش ندارد.

پورنجف تاکید کرد: اقلام دارویی و بیولوژیکی تولید داخل هستند و دامداران و مرغداران به هیچ وجه نگران تامین یا افزایش قیمت در زمینه نهاده‌های دامپزشکی دام و طیور نباشند.

وی اظهار کرد: با توجه به بالا بودن میزان تولید و تجربه خروج از دایره مصرف بسیاری از داروها به دلیل پایان تاریخ مصرف، حتی در برخی موارد شاهد کاهش قیمت با هدف ترغیب دامدار به خرید دارو هم هستیم.

مدیر کل دامپزشکی استان ایلام افزود: برنامه‌های واکسیناسیون دام و طیور طبق روال عادی و برنامه گذشته و با هدف پوشش ۱۰۰ درصدی جمعیت دامی تداوم می‌یابد.

پورنجف ادامه داد: برنامه رصد و پایش عرضه نهاده‌های دام و طیور در حوزه دامپزشکی همچون گذشته به صورت مرتب در استان انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: برنامه واکسیناسیون راهبردی و غیر راهبردی دام و طیور طبق برنامه پیش‌بینی شده با هدف پوشش ۱۰۰ درصدی مانند سال‌های گذشته در حال انجام است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها