محمود الله مرادی:

فعالیت شوراهای امر به معروف محلات در راستای تقویت فرهنگ دینی و اسلامی است

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: شوراهای امر به معروف در راستای تحقق اهداف محلات اسلامی فعالیت می‌کنند و بسیج نیز در این زمینه به صورت جدی همکاری و تلاش دارد.
کد خبر: ۱۳۶۵۷۸۶

به گزارش جام جم آنلاین کردستان، محمود الله‌مرادی پیش ازظهر امروز چهارشنبه در نخستین گردهمایی شورای امر به معروف مساجد شهر سنندج اظهار کرد: در سطح استان 148 شعبه امر به معروف در مساجد،حسینیه‌ها، اماکن نظامی و انتظامی راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه سهم شهرستان سنندج از این میزان 37 شعبه و 20 شعبه نیز در دست راه‌اندازی است گفت: 27 شورا در بانه، 28 شورا مریوان، 8 شورا در کامیاران، 6 شورا در بیجار، 10 شورا و ...در شهرستان‌های استان راه‌اندازی شده است.

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان خاطرنشان کرد: شوراهای امر به معروف در راستای تحقق اهداف محلات اسلامی فعالیت می‌کنند و بسیج نیز در این زمینه به صورت جدی همکاری و تلاش دارد.

الله‌مرادی افزود: ما مزاحم کار هیچ کسی نیستیم، معتقدیم باید همپوشانی کنیم و در راستای تقویت فرهنگ دینی و اسلامی در سطح محلات شهر گام برداریم.

وی به اهداف ستاد امر به معروف در تشکیل و چگونگی فعالیت شورای محلات گریزی زد و گفت:  اداره مطلوب محل توسط خود مردم و زمینه‌سازی در راستای شکل گیری شورا با استفاده از شوراهای امر به معروف اجرای عینی و عملی امر به معروف و نهی از منکر توسط مردم در قالب مطالبه‌گری و اصلاح مفاسد اجتماعی و مدیریت و نظارت بر همه امور محله از اهداف و برنامه‌های شورای مساجد است.

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: تقویت نظام اسلامی به عنوان مهمترین امر به معروف و نهی از منکر با رفع مشکلات مردم در محله به وسیله مطالبه‌گری شوراها از مسولان و ایجاد نگرش مثبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی  اجرایی شدن کامل طرح جامع عفاف و حجاب در محلات و قوت گرفتن زندگی عفیفانه در سطح شهر مبارزه با هر نوع منکر ایجاد قدرت حقوقی و فرهنگی از دیگر اولویت ها و اهداف شوراهای مساجد و محلات است.

وی عنوان کرد: همه رده‌های سازمانی دولتی و غیردولتی و نهادهایی که به نحوی وابسطه دولت هستند مساجد و غیره باید اقدام به تشکیل شوراهای امر به معروف  بکنند.

وی با بیان اینکه هدف اصلی شوراهای مساجد ایجاد یکپارگی در تصمیم‌گیری برای محلات است گفت: مهم‌ترین کاری که امروز با کمک معاونت پیشگیری قوه قضایی نیروی انتظامی و غیره حمایت از این شورا برای رفع مشکلات و مسایل اجتماعی و غیره در سطح محلات است.

وی اضافه کرد: هر شورا براساس مشکلاتی که در هر محله ای وجود دارد سه عرصه فعالیتی را برای خود تعریف می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها