کردستان نماد واقعی وحدت در سراسر جهان است

دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان کردستان گفت: کردستان نماد واقعی وحدت در سراسر جهان است و باید به آن افتخار کرد و باید از وحدت به عنوان مهمترین معروف جامعه پاسداری شود.
کد خبر: ۱۳۴۲۲۵۰
به گزارش جام جم آنلاین کردستان، محمود الله‌مرادی صبح امروز پنجشنبه در نشست هماهنگی ستاد هفته وحدت در کردستان که در دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان برگزار شد، اظهار داشت: برنامه‌های هفته وحدت باید از جزئی‌ترین نقاط استان شروع کنیم تا به مرکز استان برسیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان برگزاری مولودی‌خوانی در خانه‌ها را یکی از مراسمات خوب ماه ربیع در کردستان توصیف کرد و گفت: اگر تلاش کنیم این برنامه‌ها با رعایت الزامات بهداشتی تقویت شود، بیشترین نقش در پررنگ‌کردن شاخص‌های وحدت خواهد داشت.

الله‌مرادی یادآوری کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان آمادگی دارد تا در برنامه‌های هفته وحدت در استان مشارکت داشته باشد.

وی اذعان داشت: باید در هفته وحدت از اقدامات جزیره‌ای خودداری کرد و تلاش شود انسجام بیشتری حاکم شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان ادامه داد: تقویت و افزایش مشارکت مردم در برنامه‌ها یکی از موثرترین راه‌کارهای مقابله با ترفندها و توطئه‌های دشمنان در زمینه وحدت است.

الله‌مرادی عنوان کرد: کردستان نماد واقعی وحدت در سراسر جهان است و باید به آن افتخار کرد و باید از وحدت به عنوان مهمترین معروف جامعه پاسداری شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها