رئیس سیمای استانها در یادواره عملیات بازی درازاظهار کرد:

بازی دراز نقطه آغاز تغییر معادلات نظامی در جهان معاصر

درچهل و یکمین سالروز عملیات غرور آفرین بازی دراز دکتر رحمتی سرپرست امور استانها، دکتر فاطمی رئیس سیمای استانها ، مدیر کل فضای مجازی سازمان ، افشین امیری مدیر کل مرکز ودیگرمقامات لشکری وکشوری و مسئولین ارشد استانی حضورداشتند.
کد خبر: ۱۳۶۵۲۵۷

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛دکتر فاطمی رئیس سیمای استانها در این یادواره اظهار داشت: در نتیجه عملیات غرور آفرین بازی دراز که ۴١ سال پیش و در چنین ماهی با همت و ایثار و صلابت رزمندگان پر افتخار ارتش و سپاه به وقوع پیوست، این ارتفاعات حساس و استراتژی از اشغال دشمن بعثی و متجاوز آزاد شد.

بازی دراز نقطه آغاز تغییر معادلات نظامی در جهان معاصر، جایی که نیروی ایمان ،اعتقاد ، توکل ، توسل ،برنامه ریزی و خلاقیت بر نیروی مسلح و مجهز بعثی غلبه کرد .

حضور با شکوه مردم نشان می دهد که آنها پای آرمان هایشان ایستاده اند . و بازی دراز جریانی از 41 سال پیش شروع وتاکنون جاری است و امید است همچنان شاهد پیروزی بر دشمنانی که می خواهند سرزمین ما رااشغال کنند وما راازاهدافمان دور کنیم باشیم .

همچنین وی  با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص هجمه فرهنگی دشمنان ، اظهار کرد : همیشه باید مراقب تحریف باشیم و جهاد تبیین را در اولویت و سرلوحه کار ها قرار دهیم . رسانه ملی نیز باید با به تصویر کشاندن رشادت ها و دلاوریهای رزمندگان دوران دفاع مقدس یاد وخاطره آن هارابرای نسل امروز زنده نگه دارند .


افشین امیری مدیر کل مرکز نیز ضمن شکر ازتلاش شبانه روزی همکاران مرکز کرمانشاه برای انعکاس و به تصویر کشیدن به موقع این مراسم اظهارداشت: حضور آحاد مردم از اقشار مختلف در این یادواره نشان این است که یادو خاطره شهدا همیشه دردل و جان جاودانه است.

 وی بااشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دفاع مقدس گنجینه عظیم و ظرفیتی تمام نشدنی است و به حمداله امروزشاهد این هستیم که از این ظرفیت در استان کرمانشاه به معنی واقعی کلمه استفاده شده وازخدواند متعال میخواهیم که مارا قدرشناس شهدا وایثارگرانمان بدارد .


همه ساله درآغازین روزهای اردیبهشت ماه به واسطه رشادت ها‌ی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و اهمیت عملیات غرورآفرین بازی دراز با حضور کاروان‌های راهیان نور و بسیجیان سراسر کشور آیین بزرگداشتی در ارتفاعات بازی دراز در شهرستان سرپل ذهاب برگزار می‌شد.


امسال نیز پس از دو سال وقفه به علت شیوع بیماری کرونا مراسم بزرگداشت عملیات غرورآفرین بازی دراز با حضور زائرانی از سراسر کشور برگزارو همزمان با این مراسم یادواره شهید والامقام علی اکبر شیرودی و افتتاح اردوهای راهیان نورکشور هم برگزار شد که این مراسم به همت اموراستانها ، بسیج سازمان و صدا و سیمای مرکز کرمانشاه به صورت زنده و مستقیم از شبکه های سراسری ، برون مرزی و مراکز استانی با شکوه خاصی انعکاس داده شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها