مرکز مدیریت راه‌ های کشور اعلام کرد

شلوغی جاده چالوس در نخستین تعطیلات پس از نوروز

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی معابر شهر تهران در روز یک شنبه 4 اردیبهشت 1401 را پرحجم اعلام کرد.
کد خبر: ۱۳۶۳۲۵۵
به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ علی اصغر شریفی ضمن بیان وضعیت ترافیکی معابر شهر تهران در روز یکشنبه چهارم اردیبهشت ۱۴۰۱ گفت: با رصدی که همکاران بنده در مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت ترافیکی معابر پایتخت انجام دادند، تردد‌ها در سطح معابر در حال شکل گیری و افزایش است و خوشبختانه مشکل و مورد خاصی وجود ندارد و بار ترافکی روان و آرامی را در اکثر محور‌ها در این روز شاهد بودیم.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: بار ترافیکی در مسیر غرب به شرق بزرگراه همت از باکری، غرب به شرق بزرگراه حکیم از تعاون، می‌باشد.

سرهنگ شریفی گفت: ترافیک در بزرگراه شیخ فضل الله از جناح، جناح در مسیر غرب به شرق از شیخ تا گمنام و غرب به شرق نیایش از ستاری، یادگار جنوب به شمال از گلاب، آزاد راهبه شرق از آزادگان می‌باشد.
وی افزود: بار ترافیکی زین الدین از هنگام تا پاسداران، جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) از گلشن دوست تا زین الدین، بزرگراه چمران از پارک گفتگو تا همت، جنوب به شمال نواب تا نهم دی، بزگراه بابایی از هنگام تا صیاد و خیابان آزادی از بعد از استاد معین می‌باشد.

وی بیان داشت: در بزرگراه صدر به غرب از قیطریه شاهد بار ترافیکی می‌باشیم.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تیم‌ها و عوامل پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی معابر، میادین، تقاطع‌ها و مقابل مدارس استقرار دارند و اقدامات ترافیکی خود را جهت تردد ایمنی و روان سازی ترافیک انجام می‌دهند.
 
منبع: خبرگزاری صدا و سیما
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها