آخرین اخبار تیم ملی حاکی است طارمی فعلا حاضر نشده به دراگان زنگ بزند

سفر اسکوچیچ به خاطر قائدی و نوراللهی

حواشی تلخ قائدی در امارات؛ مهدی جام جهانی را از دست می‌دهد؟

به خودت بیا آقای قائدی

«طرز فکر بازیکنانی در شکل او مثل پاپو گومز، دیناتاله و جووینکو است و اگر پایشان به گل باز شود ویرانگر می شود. به نظر من او بهترین گلزن لیگ ایران است.» این صحبت‌های دو سال قبل استراماچونی، سرمربی فعلی الغرافه قطر و سابق استقلال درباره مهدی قائدی است.
کد خبر: ۱۳۶۲۹۴۶

ستاره‌ای روزهای نه چندان دور استقلال که هر لحظه منتظر فرصتی برای گل‌زنی بود و محبوب هواداران استقلال.

این روزهای او اما شبیه روزهای قبل نیست. قائدی در شباب الاهلی که روزهای اول در آن می‌درخشید هم نیمکت نشین و حتی سکونشین شده است و جایی هم در تیم ملی ندارد. این یعنی از دست دادن جام جهانی. در چند روز اخیر هم اخباری مبنی بر جدایی او از شباب الاهلی به گوش می‌رسد. اما تصمیم مهدی چیست؟

از پافشاری استرا تا قلب فرهاد

وقتی خبرنگار «کوریره دلواسپورت»، روزنامه ورزشی شهر رم، از استراماچونی درباره یکی از مهم‌ترین دستاورهایش از حضور در استقلال پرسید، او چنین پاسخ داد:« یکی از مهمترین دستاوردهای من حضور در اتفاق مهم رشد مهدی قائدی بود، او یک پسر 20 ساله است که فصل قبل فقط در 4 بازی به میدان رفته بود. او در پست وینگر چپ بازی می کرد اما من نقش او را به مهاجم دوم تغییر دادم،من بخاطر او پافشاری و اصرار کردم تا در تیم بماند تا از پیشرفتش احساس رضایت خاطر داشته باشم.»

از سوی دیگر با حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال هم چیزی تغییر نکرد. به قول خیلی‌ها قائدی دردانه مجیدی بود. این را می‌توان از صحبت‌های مجیدی پس از ترک استقلال توسط قائدی فهمید. روزی که مهدی قایدی از استقلال رفت فرهاد مجیدی گفت: «او قلب من در استقلال بود و حالا که رفته انگار قلبم را از دست داده‌ام.»

افت شدید ستاره

شهریور ماه سال گذشته بود که مهدی قائدی با انتشار پستی در صفحه مجازی خود با هواداران استقلال خداحافظی کرد.

قائدی نوشت: « قسمت و ماجرای من با تیم آبی پوش در این ایام شاید تمام شود اما باز هم روزی این پیراهن با ارزش را خواهم پوشید. خوشحالم از ترانسفر من در این روزهای سخت باشگاه که مشکلات اقتصادی شدیدی را متحمل شده ،بخشی از این سختی ها کاسته خواهد شد.»

و به این ترتیب ستاره جوان استقلال به شباب الاهلی پیوست. بسیاری از استقلالی‌ها می‌گویند بزرگترین اشتباه قایدی این بود که از استقلال رفت و به تیم‌های عربی پیوست و بسیاری هنوز از این انتقال شاکی هستند.

از سوی دیگر روزهای اولیه حضور او در این تیم روزهای بسیار خوبی بود و او توانست خودی نشان دهد اما این روزها تبدیل به سکو نشینی کم فروغ در این تیم شده است و حتی زمزمه‌های جدایی او از شباب هم به گوش می‌رسد. این در حالی است که یکی از مسئولان این باشگاه ادعا کرده است که فعلا از این انتقال خبری نیست.

لطفا اسیر حواشی نشو!

حضور مهدی قائدی در امارات حواشی بسیاری به دنبال داشت. از تفریحات لاکچری او و همسرش تا زندگی دائمی در فضای مجازی. زندگی شخصی او یکی از دلایل افت شدید او در زندگی حرفه‌ای و فوتبال است. واکنش کاربران فضای مجازی هم به مهدی قائدی همین است.

حواشی که به سبب همسرش و حضور زیاد خودش در فضای مجازی گریبان‌گیرش شده است. البته که اتفاق‌های بسیار دیگری در این افت نقش دارند اما اگر مهدی قائدی می‌خواهد به جرگه دیگر ستارگانی نپیوندد که استعدادشان در پی حواشی نابود شد و می‌خواهد حضور در جام جهانی را تجربه کند، باید تصمیم درست و قاطعی بگیرد.

دوباره تمرکزش را بر فوتبال و درخشیدن و به رخ کشیدن استعدادش بگذارد تا نظر کادر فنی تیمش را جلب کند و به تیم ملی دعوت شود یا بیخیال استعدادش شود و به زندگی‌اش در فضای مجازی، به رخ کشیدن برج نشینی و فخر فروشی با تفریحات لاکچری‌اش بپردازد.

حواشی که البته گویا تمامی هم ندارد و شکایت محسن بنگر به جرم کلاه برداری از او به سبب تبلیغات نامتعارف در فضای مجازی را هم به این حواشی اضافه کنید! آقای قائدی، به خودت بیا. بگذار جام جهانی منتظرت باشد. ما نگران استعدادهای از دست رفته‌ایم.

یگانه عصاری - گروه ورزش روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها