مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه؛

گردوغبار شهرهای غربی کرمانشاه را فرامی‌گیرد

فیروز دولتشاهی از احتمال نفوذ گرد و غبار به جو استان از سمت نوار غربی خبر داد و گفت: این توده گرد و غبار چندان شدید نیست.
کد خبر: ۱۳۶۲۸۸۷

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛  مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه ، با اشاره به موج ناپایداری که از امروز (۳۱ فروردین) تا فردا جو استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد، وزش باید نسبتا شدید را یکی از مهمترین پدیده‌های ناشی از این موج دانست و خاطرنشان کرد: وزش باد امروز بیشتر در نواحی غربی استان مشهود است، اما فردا در نواحی شرقی نمود بیشتری خواهد داشت.

وی ادامه داد: وزش باد ناشی از این موج ناپایدار می‌تواند باعث خیزش توده‌های گرد و غبار از کشورهای همسایه و نفوذ غبار ناشی از آن به جو استان شود.

به گفته مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه، این توده گرد و غبار احتملا بعدازظهر امروز از سمت غرب وارد جو استان شده و تا ظهر فردا( اول اردیبهشت) ادامه داشته باشد.

دولتشاهی با بیان اینکه شدت این توده گرد و غبار چندان زیاد نیست، خاطرنشان کرد: این توده عمدتا شهرستان‌های نوار مرزی و غربی استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و نفوذ آن به مرکز استان و شهر کرمانشاه کم خواهد بود.

وی تاکید کرد: در این دو روز احتمال بارش خفیف و پراکنده باران در جو استان وجود دارد که احتمال این بارش در مناطق کوهستانی بیشتر است

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها