برنامه شبانگاهی شبکه جهانی جام جم امشب متفاوت و با حضور کارشناسان هنری روی آنتن می رود.
کد خبر: ۱۳۶۱۸۳۰

به گزارش جام جم آنلاین، برنامه «شب نشینی» شبکه جهانی جام جم با تغییراتی در ساختار خود به تهیه کنندگی علی شعبانی روی آنتن می رود.

در این برنامه ۷ کارشناس ثابت در رشته های مختلف هنری انتخاب شده اند که اثر هنری ارائه شده توسط مهمان برنامه را به فراخور تخصص خود نقد کرده و در فهم بهتر راز نهفته در پشت پرده یک اثر هنری مخاطب را یاری می کنند.

در نقد و بررسی آثار ارائه شده توسط هنرمندان به شب نشینی سه عنصر حرکت، کنتراست و فرم و محتوا مورد توجه ویژه قرار دارد زیرا این عناصر ملزوماتی برای جهانی شدن آثار هنری هستند.

هدف اصلی ساختارسازی جدید در شب نشینی جریان سازی صحیح درباره هدف خاصی که در پس ذهن خالق یک اثر بوده از طریق هدایت فکری با کمک هنرهای هفتگانه است که با گپ و گفتی صمیمانه و دوستانه بین مجری، مهمان و کارشناسان برنامه همراه خواهد بود.

محمد حسن، محمدکیان و محمدپارسا قاضی نخبگان هنری و هنرمندان خراط مهمان‌های برنامه شب نشینی امشب هستند که به ارائه آثار هنری خود می پردازند.

الهه علی میرزا پژوهشگر حوزه کودکان، مهدی کرمی کارشناس مذهبی، پریسا مغتدی کارگردان تئاتر، امیر الهامی کارشناس ادبیات، مهدی زارع کارشناس موسیقی، حمید وکیلی کارشناس عکاسی، امیرحسین نیکدل کارشناس معماری، ملیکا متولی‌پور کارشناس سینما و حامد نصرآبادیان کارشناس هنرهای نمایشی ماموریت تحلیل و نقد آثار هنری شب نشینی را بر عهده دارند.

مجری برنامه امشب نیز فرهاد جم بوده و شب نشینی از استودیو تولید شبکه جام جم بر روی آنتن می رود.

اطلاعات بیشتر درباره «شب نشینی» و مهمان‌های برنامه هر روز در صفحه اینستاگرامی @shabneshini. irani بارگذاری می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها