فرم ساز آنلاین، آزمون ساز آنلاین و پرسشنامه ساز آنلاین سه قابلیت یک سایت پیشرفته و حرفه‌ای است. در حال حاضر راهکارهای متعددی برای پیشرفت سایت و جذب مخاطب وجود دارد.
کد خبر: ۱۳۶۱۴۴۹
ولی تا زمانی که شما مشتریان خود را نشناسید نمی‌توانید پیشرفتی را در سایت خود تجربه کنید. این سه پلتفرم به روش‌های مختلف سعی در شناخت کاربران و جذب آن‌ها دارند. بنابراین شما به راحتی و تنها با طراحی سریع قالب، فرم، پرسشنامه و یا آزمون با استفاده از این پلتفرم‌ها سایت حرفه‌ای خواهید داشت.


فرم ساز آنلاین


تصور کنید که شما برای دریافت اطلاعات کاربران خود و یا نظرسنجی در مورد سایت و عملکرد آن قصد دارید که همانند گذشته بین کاربران خود کاغذ نظرسنجی پخش کنید آیا این کار امکان پذیر است؟ فرم ساز آنلاین در واقع حکم کاغذهای گذشته را دارند با این تفاوت که شما برای این فرم‌ها نیازی به پرداخت هزینه ندارید و از طرفی ظاهر گرافیکی این فرم‌ها به قدری جذاب است که بیننده را ترغیب به پر کردن این فرم می‌کند. همچنین فرم ساز آنلاین امکان طراحی چندین فرم را برای شما فراهم می‌کند و سرعت این فرم‌ها بسیار بالا است و در انتها نیز اطلاعات وارد شده توسط سرورها ذخیره سازی می‌شود تا شما بتوانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید. بنابراین شما با فرم سازی حرفه‌ای و زیبا سایتی بسیار حرفه‌ای را در اختیار خواهید داشت.
 
هوشمند سازی سایت با فرم ساز، آزمون ساز و پرسشنامه ی آنلاین


فرم ساز آنلاین چه قابلیت‌هایی دارد؟

 
 

قطعا شما نیز با اطلاع از قابلیت‌های فرم ساز آنلاین آن را برای سایت خود مناسب می‌دانید. شما با سرچ در اینترنت شاهد تعداد زیادی قابلیت و افزونه‌ها در فرم سازها هستید که برخی از آن‌ها کاربردی ندارند. قابلیت‌هایی همچون امکان طراحی چندین فرم، ظاهر گرافیکی بسیار جذاب و زیبا، کاربری آسان و قابلیت ویرایش از جمله اصلی ترین ویژگی‌های اصلی فرم سازهای آنلاین به شمار می‌رود. این ویژگی‌ها تاثیر بسیاری بر روی جذب کاربران سایت دارد و شما با همین ترفند می‌توانید سایت خود را گسترش داده و مشتریان خود را شناسایی کنید. سایت ایپول با تیم تخصصی و حرفه‌ای خود بهترین قالب فرم ساز آنلاین را طراحی می‌کنند و پلتفرمی‌ بسیار حرفه‌ای را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. شما نیز به همین سادگی می‌توانید سایتی پیشرفته داشته باشید.


آزمون ساز آنلاین


آزمون ساز آنلاین قابلیتی بسیار پیشرفته برای سایت‌های آموزشی است که می‌توانند بدین طریق بدون نیاز به حضور شرکت کنندگان آزمون را برگزار کنند. ولی این آزمون سازها به زمان و محدوده خاصی محدود نیست و شما می‌توانید در هر شرایط و هر دوره‌ای آزمون‌های خود را به صورت آنلاین برگزار کنید. شاید شما تصور کنید که آزمون ساز آنلاین تنها در دوران کرونا کاربرد دارد. ولی در حال حاضر تمامی ‌آموزشگاه‌های معتبر و مدارس و دانشگاه‌ها آزمون‌های خود را به صورت آنلاین برگزار می‌کنند و هیچ گونه محدودیت زمانی برای این روش وجود ندارد. آزمون ساز آنلاین یکی از نرم افزارهای بسیار پیشرفته و پرکاربرد برای سایت‌های آموزشی است و امکان برگزاری امتحانات و آزمون‌ها را برای شرکت کنندگان فراهم می‌کند. آزمون ساز آنلاین امکانات بسیاری دارد و معلمین و اساتید با استفاده از تنها چند گزینه می‌توانند سوالات خود را در این پلتفرم طراحی کرده و آن را در اختیار شرکت کنندگان قرار دهند. از طرفی این آزمون ساز آنلاین دارای ساعت شروع و پایان است و در انتها نیز به سرعت نمرات را به شرکت کنندگان اعلام می‌کند و رتبه بندی هر کدام را نیز در انتهای ساعت آزمون به نمایش می‌گذارد.
 

 

هوشمند سازی سایت با فرم ساز، آزمون ساز و پرسشنامه ی آنلاین


هزینه آزمون ساز آنلاین

 

استفاده از آزمون ساز آنلاین روشی کم هزینه و در عین حال پرکاربرد است که نشان دهنده اعتبار سایت و آموزشگاه شما می‌باشد. از جمله ویژگی‌های آزمون ساز آنلاین می‌توان به بانک اختصاصی سوالات، محیط جذاب و زیبا، امکان تعیین زمان شروع و پایان آزمون، امکان رتبه‌بندی، تولید گزارشات کار، جلوگیری از تقلب و ... اشاره کرد. هزینه آزمون ساز آنلاین بر اساس قابلیت‌ها و امکانات آن تعیین می‌شود. برای این که بتوانید به آسانی و به صورت حرفه‌ای سوالات آزمون را طراحی کنید باید پلتفرم‌های بسیار حرفه‌ای را در اختیار داشته باشید.


پرسشنامه آنلاین


آیا شما نیز تمایل دارید که سایت پیشرفته و پر درآمدی داشته باشید؟ آیا دوست دارید که نظرات کاربران را درخصوص سایت و محصولاتتان بدانید؟ آیا به دنبال پیدا کردن نقاط ضعف و قوت حرفه خود هستید؟ پرسشنامه آنلاین تمامی ‌این فرایند را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای این کار تنها کافیست که وارد این پلتفرم شده و سوالات خود را در داخل آن وارد کنید. بدین طریق محتوای وارد شده شما در اختیار کاربران سایت قرار می‌گیرد. به عنوان مثال شما می‌توانید که نظر کاربران را در خصوص یک کالای خاص جویا شوید. این کار را می‌توانید در قالب پرسشنامه آنلاین بیان کنید. با این کار نظرات و بازخورد بسیار جذابی را دریافت خواهید کرد. در واقع پرسشنامه آنلاین روشی بسیار کاربردی برای تعامل با کاربران است که به شما کمک می‌کند که سایت و محصولات خود را از دید کاربران ببینید و بشناسید. توجه به پرسشنامه آنلاین می‌تواند تاثیرات فوق العاده‌ای بر روی بازدیدکنندگان و کیفیت سایت شما داشته باشد. بنابراین در صورتی که به دنبال کسب درآمد بیشتر و برندینگ هستید، حتما نیازهای خود را با کارشناسان ایپول در میان بگذارید.
 
هوشمند سازی سایت با فرم ساز، آزمون ساز و پرسشنامه ی آنلاین
 

 بازخورد بیشتر با پرسشنامه آنلاین
 
 
برای این که بازخورد بیشتری از پرسشنامه آنلاین داشته باشید باید ابتدا پرسشنامه‌ای استاندارد و پرسرعت تهیه کنید. سپس با شناخت جامعه هدف خود و طرح سوال و جواب‌های کوتاه شاهد شرکت افراد بسیاری در این پرسشنامه خواهید بود. در واقع شما با این کار برای کاربران سایت خود ارزش و احترام قائل خواهید شد و متقابلا نتیجه آن را بر روی میزان فروش خود مشاهده خواهید کرد. بنابراین تعامل با کاربران یکی از روش‌های هوشمندانه برای فروش است که تیم حرفه‌ای ایپول در آن تخصص بسیاری دارند.
 

برگرفته از وب سایت سامانه فرم ساز و آزمون ساز ایپول https://epoll.pro/
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها