این برنامه از رادیو جوان روی آنتن می‌رود

سفر جادویی در دنیای علم و فناوری با «رادیوم»

از سال 2007 و با گسترش و شناسایی بیشتر اختلال اوتیسم ، دوم آوریل هر سال، مصادف با ۱۳ فروردین روز جهانی آگاهی بخشی اوتیسم نامگذاری شده و ماه آوریل (April) با هدف یادآوری و افزایش آگاهی در مورد افراد مبتلا به این اختلال، ماه جهانی اوتیسم نام گرفته است.
کد خبر: ۱۳۶۰۷۷۵

به گزارش جام‌جم، به همین مناسبت، برنامه جیک و پیک رادیو جوان، با صاحبین کسب و کارهای مربوط با اختلال اوتیسم، گفت و گو خواهد کرد.
جیک و پیک که برنامه ایست برای معرفی و حمایت از کسب و کارهای مجازی، از ۱۴ فروردین تا ۱۹ فروردین به طور اختصاصی با صاحبین کسب و کارهای مربوط به اوتیسم‌ گفت و گو می‌کند.

مژده طهرانی تهیه کننده برنامه ی جیک و پیک در این باره توضیح داد: بروز اختلال اوتیسم یا در خودماندگی، روابط اجتماعی و ارتباطی فرد را تحت تاثیر قرار می‌دهد، برای همین بسیاری از خانواده‌های دارای فرزند اوتیسم، کسب و کار مجازی را برای آینده فرزندشان مناسب دیده‌اند.
این تهیه کننده در مورد چگونگی ارتباط کسب و کارها با این اوتیسم گفت: از میان کسب و کارهای مجازی که در برنامه ی جیک و پیک حضور داشتند
بعضی توسط مادرِ فرزند اوتیسم اداره می‌شوند اما بعضی از کسب و کارها فعالیت های هنری افراد مبتلا به ASD یا اوتیسم است.
همچنین بعضی از آن‌ها مجموعه‌هایی هستند که محصولاتشان توسط گروهی از افراد دارای اختلال اوتیسم تولید می‌شود.

وی ادامه داد: جیک و پیک در این این گپ و گفت صمیمانه سعی کرده به سهم خود، جامعه را از اختلال اوتیسم که متاسفانه به سرعت در حال افزایش است آگاه کند تا خانواده های آنها، با آرامش بیشتری بتوانند فرزندان خود را برای حضور در جامعه آماده کنند و کسب و کارشان در آینده راه گشای زندگی پیش رویشان باشد.
برنامه جیک و پیک به تهیه کنندگی مژده طهرانی و اجرای امیر عضد و صاحبه عظیمی هر روز , ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه از رادیو جوان پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها