نوروزی فرهنگی و متفاوت در شبکه جهانی جام جم

هرسال همزمان با رویداد لحظه ی تحویل سال شبکه های مختلف تلویزیونی اقدام به تهیه و پخش ویژه برنامه ی نوروزی میکنند که معمولا هدف بیشتر شبکه ها سرگرمی سازی است...
کد خبر: ۱۳۵۹۷۴۱
اما شبکه ی جهانی جام جم با توجه به وجود مخاطب گسترده ی فارسی زبان در اقصی نقاط جهان در اقدامی متفاوت از چهره های فرهنگی و ادبی شاخصی در ویژه برنامه ی نوروزی خود استفاده کرد.حضور حسام الدین سراج چهره ی فرهیخته ی موسیقی سنتی برای خوانش دعای تحویل سال با صوت اثرگذار و اجرای بسیار خوب استاد رشید کاکاوند از چهره های جاذب ادبی  و نیز اجرای محمد علی حسینیان کارشناس و منتقد ادبی و هنری، رنگ و بویی تازه به این نوع برنامه در میان برنامه های مشابه بخشید.
 
 
نوروزی فرهنگی و متفاوت در شبکه جهانی جام جم
 

وجود بخش های متنوع و نیز استندآپ کمدی چهره های تازه و خلاق در این حوزه و حضور مهمانان بازیگر همراه با فرزندان آنها نیز نسبت به تقویت اصل تحکیم خانواده و ارجاع به حفظ سنتهای دیرینه ی نوروزی در میان فارسی زبانان از دیگر جلوه های این نوروز متفاوت در شبکه ی جهانی جام جم بود.

 امید است با ادامه ی این نوع تغییر سلیقه ی مدیران رسانه و فاصله گرفتن از ابتذال،شاهد پویایی و شکوفایی رسانه ملی و همچنین به دست آوردن مخاطب بیشتر باشیم.
 

منصور قاسمی
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها