ویژه‌برنامه‌های نوروزی شبکه رادیویی ورزش از ۲۸ اسفند ماه تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ روی آنتن می‌رود. «سال نو سلام نو» برنامه تحویل سال رادیو ورزش است.
کد خبر: ۱۳۵۹۱۴۵

به گزارش جام‌جم، مهدی آذرمکان مدیر شبکه رادیویی ورزش در خصوص سال سپری شده، اظهار داشت: سال ۱۴۰۰ به جهت پوشش مسابقات جهانی متعدد، سال بسیار مهمی بوده و مهم‌ترین آنها مسابقات المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو بود. علی‌رغم اینکه زمان پخش برخی از این رویدادها با ساعت کاری ما متفاوت بود اما تمام تلاش خود را کردیم که به صورت زنده این مسابقات را پوشش دهیم. همکاران من از بامداد فعالیت خود را برای پوشش زنده بازی‌ها آغاز می‌کردند. خیلی از این مسابقات در تلویزیون قابل پخش نبود اما از رادیو پخش شد. تمام سعی ما بر این بود تا در این سال با یک نگاه تحولی، برنامه‌هایی که نوآوری و مخاطب چندانی نداشته را از لیست پخش حذف نماییم و برنامه‌هایی از جمله: داورانه، باشگاه بانوان، مناظره ورزشی، ایران خاک دلیران، پناه پهلوانان و ... را با یک طرح جدید جایگزین برنامه‌های قبلی کنیم.

آذرمکان از برنامه‌ تحویل سال جدید به عنوان مهم‌ترین برنامه‌ عید نوروز یاد کرد و افزود: برنامه تحویلِ سال رادیو ورزش با عنوان «سال نو سلام نو» به صورت زنده با حضور جامعه بزرگ ورزشکاران و قهرمانان از ۳ ساعت قبل از تحویل سال و یک ساعت بعد از آن با نگاهی به تحولات ورزش در سال ۱۴۰۰ و نگاه به آینده ورزشی و با برنامه‌های شاد و مفرح روی آنتن شبکه می‌رود تا با مخاطبان در لحظه تحویل سال همراه باشد.

وی با اشاره به ویژه‌ برنامه‌های سال جدید شبکه خاطرنشان کرد: «بهار ورزش» جزء برنامه‌های صبحگاهی است و به صورت زنده با ورزشکاران و مدال آوران درخصوص نوروز گفتگو می‌کند و هر روز از ساعت ۱۰ الی ۱۲ پخش می‌شود.

مدیر رادیو ورزش درباره دیگر  برنامه‌های مفرح نوروزی این شبکه تصریح کرد: «عصر بهاری» از دیگر برنامه‌های شبکه در ایام نوروز به شمار می‌رود که به گفتگو با جوانان ورزشکار و معرفی آداب و رسوم نوروز در ایران می‌پردازد. این برنامه عصرگاهی هر روز از ساعت ۱۷ به صورت زنده و به مدت ۲ ساعت برای مخاطبان تدارک دیده شده است.

او ادامه داد: گروه علوم ورزشی شبکه برنامه‌ای با عنوان «وقت اضافه ۱۴۰۰» را تهیه و تولید کردند. این ویژه‌برنامه، ورزش در سال ۱۴۰۰ و چالش‌های پیش روی آن را بررسی می‌کند و از ساعت ۱۲ الی ۱۳ به روی آنتن رادیو ورزش می‌رود.

مهدی آذرمکان از پخش مسابقه‌ای در رادیو ورزش خبر داد و گفت: مسابقه «از سوت تا سکو» با رویکرد افزایش سطح دانش ورزشی مخاطبان از ساعت ۲۰ در شب‌های نوروز همراه شنوندگان است.

مدیر رادیو ورزش ضمن معرفی دیگر برنامه‌های شبکه بیان کرد: «بانوی قهرمان» کاری از گروه ورزش و تفریحات شبکه است که به گفتگو با بانوان مدال‌آور و قهرمانان ورزشی کشور می‌پردازد. برنامه‌ای به مدت ۳۰ دقیقه و از ساعت ۱۶ آماده پخش است. البته تمامی این ویژه‌ برنامه‌ها از ۲۸ اسفند تا پایان ۱۳ فروردین ماه از موج رادیو ورزش پخش خواهد شد.

آذرمکان از سیاست‌های رادیو ورزش در سال ۱۴۰۱ گفت: از اولویت‌های ما در سال جدید توجه به ورزش همگانی است که با همکاری نهادهایی از جمله فدراسیون ورزش‌های همگانی و دیگر نهادهای فعال، تعامل خوبی را برقرار خواهیم کرد. با توجه به سیاست‌گذاری‌های رادیو ورزش در حوزه ورزش بانوان، در تلاش هستیم تا بتوانیم در این بخش هم گام‌های موثری برداریم.

وی در پایان از برنامه‌های جدید شبکه رادیویی ورزش خبر داد و گفت: این برنامه‌ها پس از ماه مبارک رمضان و از نیمه اردیبهشت ماه به روی آنتن می‌رود. همکاران من در حال تهیه و تدارک طرح‌های نوآورانه هستند. یکی از این برنامه‌ها استعدادیابی ورزشی در حوزه‌های مختلف از جمله گویندگی و گزارشگری است. یک برنامه ویژه‌ای است که امیدوارم با همکاری مخاطبان در تابستان ۱۴۰۱ پیش رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها