قتل هولناک نامادری و برادر خردسالش به‌ دليل ارثیه شوم (+عکس)

پسر جوان برای انتقام از نامادری‌اش‌، زن جوان و پسر 2.5 ساله‌اش را به‌طرز هولناکی کشت. کارآگاهان پس از سه ماه تحقیقات، راز این جنایت را فاش کردند.
کد خبر: ۱۳۵۸۹۷۶

عقربه‌های ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه نهمین روز دی‌ماه امسال را نشان می‌داد که مرد نانوا برای ناهار به خانه‌اش در طبقه بالای نانوایی‌اش رفت.

قتل هولناک نامادری و برادر خردسالش به‌ دليل ارثیه شوم (+عکس)

چند بار در زد اما همسر جوانش در را باز نکرد و به‌همین دلیل به موضوع مشکوک شد و با کلید وارد خانه شد و با صحنه‌ای روبه‌رو شد که شوکه‌اش کرد.

پیکر همسر و پسر دو و نیم‌ساله‌اش غرق در خون در کنار هم قرار داشتند و بوی مایع ضدعفونی، فضای خانه را پر کرده بود. با داد و فریاد مرد نانوا، همسایه‌ها متوجه ماجرا شده و خود را به خانه او رسانده و با مشاهده اجساد با پلیس تماس گرفتند.

دقایقی بعد مأموران اداره آگاهی همراه قاضی افشار، بازپرس جنایی دادسرای نظرآباد در محل جنایت حاضر شدند.

در بررسی صحنه مشخص شد هیچ آثاری از ورود به ‌زور روی در وجود ندارد و قاتل پس ‌از کشتن دو قربانی خود با چاقو، در اقدامی هولناک گلوی مادر و پسر را بریده بود.

همچنین تعدادی از النگوهای زن ۳۸‌ساله سرقت‌ شده اما قاتل، گوشواره‌ها و گردن‌بند او را سرقت نکرده بود.

سرقت نشدن بخشی از طلاها، این فرضیه را پیش‌روی پلیس قرار داد که قاتل انگیزه سرقت نداشته و برای انتقام‌جویی مرتکب این جنایت هولناک شده ‌است.

مرد نانوا اولین فردی بود که به‌عنوان مظنون تحت بازجویی قرار گرفت و در جریان تحقیقات گفت: چند سال قبل با این زن آشنا شده و با او ازدواج کردم. از ازدواج قبلی خود سه پسر داشتم که یکی از پسرانم پس ‌از این ازدواج، با دختر زن جوان عروسی کرد. ما زندگی خوبی داشته و هیچ مشکلی با هم نداشتیم. صبح امروز به نانوایی رفتم اما ظهر وقتی برای ناهار برگشتم با این صحنه هولناک روبه‌رو شدم.

سرهنگ محمد نادر‌بیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز دراین‌باره به جام‌جم گفت: در این جنایت با پرونده‌ای پیچیده روبه‌رو بودیم که قاتل هیچ سرنخی از خود در محل جنایت بر جای نگذاشته بود و برای این‌که اثر انگشتش روی اجساد باقی نماند، روی پیکر مادر و فرزند مایع ضدعفونی‌کننده ریخته بود.

پرونده به‌صورت ویژه در اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی البرز رسیدگی شد و تنها موضوعی که در روزهای ابتدایی می‌دانستیم این بود که قاتل با قربانیان خود آشنا بوده و بدون هیچ مقاومتی وارد خانه شده ‌است.

به‌ همین دليل تحقیقات را روی افرادی که با زن جوان آشنا بودند متمرکز کردیم. متوجه شدیم یکی از پسران او که ۲۷ ساله است‌، روی صورتش آثار خراش وجود دارد به‌همین دليل شک ما به او بیشتر شد و این فرد با دستور قضایی بازداشت و در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

در ابتدا منکر هرگونه اطلاعی از قتل نامادری و برادر ناتنی‌ اش شد اما پس‌از حدود سه ماه، شامگاه دوشنبه لب به اعتراف گشود و به این جنایت هولناک اعتراف کرد.

مرد جوان در اعترافاتش گفت: پدرم پس ‌از ازدواج با این زن اغلب اموالش را به نام او و پسر دو و نیم‌ساله‌شان کرد که از این موضوع ناراحت بودم و از نامادری‌ام کینه به دل داشتم.با این کار ارثیه‌ای به من نمی‌رسید. از‌سوی دیگر چندی قبل همسرم باردار بود و بچه‌مان سقط شد و در حمام خانه‌مان طلسم‌هایی پیدا کردم که فکر می‌کردم نامادری‌ام برای انتقام از من این طلسم‌ها را در حمام گذاشته تا بچه‌ام سقط شود. به‌همین دليل تصمیم گرفتم از او انتقام مرگباری بگیرم. روز حادثه حوالی صبح وقتی پدرم در نانوایی مشغول کار بود به خانه‌اش رفتم و از نامادری‌ام خواستم دسته‌چک پدرم را از گاوصندوق بدهد. او که از ماجرا خبر نداشت سراغ گاوصندوق رفت که از پشت با چاقو ضربه‌ای به گردنش زدم. چاقو را از دستم گرفت و با من درگیر شد که دوباره چاقو را از او گرفته و چندین ضربه دیگر به بدنش زدم که فوت شد. هیچ انگیزه و قصدی برای کشتن برادر ناتنی‌ام نداشتم اما او از خواب بیدار شد و با دیدن من گفت، عمو چه کار می‌کنید؟ می‌دانستم من را شناخته ‌است و خیلی زود دستگیر می‌شوم. به‌همین دليل او را هم خفه کردم و بعد با چاقو ضربه‌ای به گردنش زدم. برای ‌این‌که آثار جرم را از بین ببرم روی اجساد مایع ضدعفونی‌کننده ریختم و بعد هم با قیچی النگوهاي نامادری‌ام را بریدم تا طوری وانمود کنم که او قربانی سرقت شده‌ است. طلاها را زیر پلی انداخته و سعی کردم طوری وانمود کنم که از ماجرا بی‌خبرم اما پلیس خیلی زود به من شک کرد و دستگیر شدم.

محمد غمخوار - دبیر حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها