ضرورت عدالت محوری در نظام پزشکی
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان

ضرورت عدالت محوری در نظام پزشکی

نقش محوری ائمه جمعه در شهرستانها

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری لرستان اظهار کرد: جایگاه امام جمعه در هر شهر و شهرستانی با توجه به منویات مقام معظم رهبری جایگاهی است که می‌تواند نقش محوری در هماهنگی مسئولین شهرستان را داشته باشد.
کد خبر: ۱۳۵۸۲۹۲
به گزارش جام جم آنلاین لرستان:  بهرام ستاری دستنایی در دیدار با امام جمعه ازنا، بیان کرد: همه ما موظف هستیم در راستای تدابیری که نظام مقدس جمهوری اسلامی به فرماندهی حکیم فرزانه مقام معظم رهبری ترسیم می‌کند برای خدمتگزاری به مردم حرکت کنیم.
 
وی ادامه داد: برای اولین بار در نظام مقدس جمهوری اسلامی دولتی آمده است که دوگانگی ندارد و دکتر رئیسی به عنوان رئیس قوه مجریه تبلوری است از بحث حاکمیت و رهبری که همان مشی را دنبال می‌کند با همه چالش‌هایی که وجود دارد؛ لذا سه عنصر می‌تواند در راستای این هدف ما را به نتیجه مطلوب‌تری برای مردم برساند.
 
ستاری عنوان کرد: هرچه قدر عوامل اجرایی تحت حاکمیت نظام جمهوری اسلامی در قوای متعدد مشغول خدمت هستند هماهنگی بیشتری داشته باشند قطعا نتیجه مطلوب‌تری خواهند گرفت؛ هرچه قدر این عوامل باهم رفتار و عملکرد صادقانه‌تری داشته باشند این مهم می‌تواند منجر به عملکرد مطلوب مورد رضایت نظام و مردم شود.
 
ستاری گفت: تمام تلاشمان این است که این دولت را که با فشارهای گوناگون روبروست و تبعات آن نیز متوجه مردم است را به سرانجامی برسانیم که این ملت وفادار و توصیه‌پذیر را در عرصه‌های مختلف همراهی کند و خدا به آنان عزت دهد که پای نظامشان بمانند.
 
 
وی ادامه داد: این مهم در شهرستان ازنا با وجود امام جمعه محقق شده و تحقق آن می‌تواند آینده خوب و نیکویی برای مردم شهرستان داشته باشد.
 
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری لرستان اظهار کرد: تمام تلاشمان بر این است که این رویکرد را تقویت کنیم و چنانچه در جایی خللی وجود دارد امام جمعه شهرستان با نقش محوری بتواند با تذکرات دلسوزانه و ارشادهای معنوی و پدرانه آنها را برطرف سازید.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه شهردار، بخشدار، فرماندار و دستگاه‌های اجرایی محدودیت‌هایی دارند که متناسب با آن محدودیت‌ها حرکت می‌کنند که ضرورت دارد برخی اوقات تذکرات داده شود چراکه این تذکرات اولاست، اظهار کرد: هماهنگی عوامل اجرایی در شهرستان ازنا بسیار خوب است اما نقش محوری شما به عنوان امام جمعه در هماهنگی بیشتر میان فرماندار و سایر مسئولین شهرستان در راستای خدمت به مردم در دستور کار قرار دهید تا بتوانیم افتخار کنیم این تشکیلات منسجم در راستای نظام جمهوری اسلامی و خدمت به مردم گامهای مثبتی دارد و این مهم را در روحیات و نصایا شما دیدیم.
 
ستاری تصریح کرد: شما به عنوان امام جمعه ازنا محور وحدت هستید تا کارها با سرعت بیشتری به انجام برسد و چنانچه خللی در این شهرستان وجود دارد دنبال کنیم چراکه در آینده  نسبت به فرصتی که در اختیار داریم مواخذه خواهیم شد اگر بجای خدمت به بحث‌های حاشیه‌ای بپردازیم.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها