سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان اظهار کرد

موافقت بانک پاسارگاد برای پرداخت منابع مورد نیاز لاستیک سازی خرم آباد و گاوداری دلفان

سه واحد سبز صنعتی خدماتی لرستان معرفی شدند

سرپرست حفاظت محیط زیست لرستان گفت: پتروشیمی، داروسازی اکسیر و بیمارستان تامین اجتماعی این استان به عنوان سه واحد سبز صنعتی خدماتی در سطح ملی معرفی شدند.
کد خبر: ۱۳۵۷۵۰۲
به گزارش جام جم انلاین لرستان: علی سالاروند افزود: صنایع باید با جدیت و تلاش بیشتر، اقدامات مناسب را در خصوص رعایت استانداردهای زیست محیطی و قرارگیری در فهرست صنایع سبز انجام دهند.
 
وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ بر اساس ارزیابی های صورت گرفته و بررسی عواملی همچون عدم قرارگیری نام واحد در فهرست صنایع آلاینده، مدیریت و بهبود سیستم های پالایش و کنترل آلاینده ها، مصرف بهینه حامل های انرژی، مدیریت بازیافت مواد زائد، توسعه فضای سبز و نصب و راه اندازی سیستم پایش آنلاین ( برخط)، در بخش واحدهای صنعتی، پتروشیمی لرستان به عنوان یکی از ۶ صنعت سبز برگزیده کشوری انتخاب شد.
 
سالاروند بیان کرد: شرکت داروسازی اکسیر بروجرد به عنوان صنعت سبز و بیمارستان تامین اجتماعی لرستان نیز به عنوان واحد خدماتی سبز ملی انتخاب شدند.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان نیز گفت: همه در قبال محیط زیست مسوول هستند و باید در حفاظت از آن تلاش کنند.
 
سیروس ابراهیمی انقلاب صنعتی را یکی از عوامل تعارض انسان و محیط زیست دانست و افزود: شتاب تخریب محیط زیست بعد از انقلاب صنعتی قابل مقایسه با شرایط قبل از آن نیست که اراده و عزم صنایع در رعایت الزامات و ضوابط زیست محیطی می تواند کمک مهمی به کاهش آلودگی ها نماید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها