اولویت شهرداری بندرعباس تکمیل پروژه های نیمه تمام است
شهردار بندرعباس در سی و چهارمین جلسه شورای شهر بندرعباس:

اولویت شهرداری بندرعباس تکمیل پروژه های نیمه تمام است

پل تقاطع غیرهمسطح قدس بندرعباس به بهره برداری رسید

پل تقاطع غیرهمسطح قدس در بندرعباس با حضور استاندار هرمزگان و شماری از مسئولان به بهره برداری رسید.
پل تقاطع غیرهمسطح قدس در بندرعباس با حضور استاندار هرمزگان و شماری از مسئولان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۳۵۷۰۸۳

 

به گزارش جام جم انلاین هرمزگان،پل تقاطع غیرهمسطح قدس در بندرعباس با حضور استاندار هرمزگان و شماری از مسئولان به بهره برداری رسید.

 

شهردار بندرعباس در حاشیه بهره برداری از این پل گفت: پل تقاطع غیرهمسطح قدس با هدف تسهیل در عبور و مرور و کاهش هزینه و زمان سفر ساخته شده است و تقاطع بلوار شهید حقانی را به بلوار شهدا متصل می‌کند.

مهدی نوبانی افزود: تقاطع غیرهمسطح قدس با اعتباری بیش از ۷۵میلیارد تومان، به طول حدود ۴۰۰متر و عرض ۸متر و نیم برای هر مسیر عبوری است که ساخت آن از اواخر سال۱۳۹۷ آغاز شده بود.

 

وی اظهار کرد: عواملی مانند معارضان شهری، شرایط مالی حاکم بر جامعه و شرایط ویژه کرونا باعث تأخیر در بهره‌برداری این طرح شده بود که با پیگیری و تلاش مستمر این تقاطع به بهره‌برداری رسید.

فاطمه جراره رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس هم در این آیین گفت: از زحمات و تلاش های مهدی نوبانی شهردار بندرعباس و همکاری اعضای شورای شهر در ایجاد پروژه های مرتبط با شهرداری تشکر و قدردانی می کنم.


جراره بیان کرد: پروژه های شهرداری به دلیل مشکلات مالی که همیشه گریبان گیر شهرداری ها است به موقع به بهره برداری نمی رسد و با توجه به برنامه ریزی شورای شهر برای سال آینده امیدواریم این موضوعات به را به حداقل برسانیم.


جراره افزود: از استاندار هرمزگان می خواهیم به مجموعه ی شهرداری کمک کند تا درسال آینده با برنامه ریزی پل پیامبر اعظم انجام شد.


رئیس شورای شهر بندرعباس بیان کرد: بودجه ی سال آینده بالغ بر دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برنامه ریزی و مصوب شده است و سعی شده اولویت بودجه پروژه های نیمه تمام باشد و همچنین پروژه هایی که مد نظر است در بودجه به صورت واقعی دیده شود تا در کمترین مدت زمان به بهره برداری برسد.


جراره تصریح کرد: این پل که از سال ۹۷ کار آن شروع شده بود به دلیل مشکلات مالی تا مهرماه امسال ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و از زمان ورود مهدی نوبانی شهردار بندرعباس ۳۰ درصد باقی مانده ی این پروژه نیز تمام شد و در پایان از تلاش های شهردار بندرعباس و مجموعه ی شهرداری تشکر میشود.

 

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها