مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر؛

برای تحقق شعار سال همه ی دستگاه های اجرایی و قضایی پای کار آمده اند

بانکها شرایط را برای سرمایه گذاران تسهیل کنند

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت : بانک‌ها در توسعه اقتصادی و اشتغالزایی نقش موثری دارند و باید شرایط را برای سرمایه گذاران تسهیل کنند.
کد خبر: ۱۳۵۵۷۳۵
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: علی جهانی در دیدار با مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون استان با بیان اینکه مهمترین دغدغه مردم بیکاری است، افزود: چالش بیکاری که همیشه استان ما در این بحث اولین استان است و آحاد مردم را در بر گرفته سبب ایجاد آسیب های اجتماعی در جامعه شده و حتی معیشت مردم را نیز به خطر انداخته است .
 
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان توسعه و کمک به تعاونی ها را یکی از اولویت های این اداره کل عنوان کرد و ادامه داد : بانک توسعه تعاون بازوی اقتصادی وزارت نتبوع در کمک به واحدهای اقتصادی است که بایستی تمام توان خود را برای پرداخت تسهیلات به طرحها و افراد توانمند و دارای صلاحیت به وبژه تعاونی های استان بکار ببرد .
 
وی با بیان اینکه نباید فقط به اعلام آمار و ارقام متکی بود و در عمل باید نشان داد که کار انجام شده ، تصریح کرد : تسهیل شرایط برای سرمایه گذاران اولویت بانک باشد و بایستی با رایزنی و تعامل با مرکز بتواند کمترین سود رای برای تسهیلات اشتغالزا از سرمایه گذار بگیرد تا تشویقی برای دیگر سرمایه گذاران باشد که طرحهای اقتصادی خود را در این استان اجرایی کنند .
 
خالویی مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون لرستان با ارائه گزارشی در خصوص پرداخت تسهیلات به شرکتهای تعاونی استان اظهار داشت : هدف اصلی این بانک اشتغال و حمایت از کارآفرینان و تعاونگران است و در این استان از محل اعتبارات اشغال روستایی و عشایری تاکنون هزار و 100 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت به طرحهای تعاونی و اقتصادی استان در حوزه های مختلف پرداخت شده است .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها