مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر؛

برای تحقق شعار سال همه ی دستگاه های اجرایی و قضایی پای کار آمده اند

تقویت نظم و انظباط اداری و مالی با نگاه عدالت محور

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت : نظم و انظباط اداری و مالی بان گاه عدالت محور بایستی در بین همکاران و در همه حوزه ها تقویت و فرهنگ سازی شود .
کد خبر: ۱۳۵۶۱۹۲
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: علی جهانی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب ، اظهار کرد: همه باید این بیانیه را مطالعه و سرلوحه کار خود قرار دهیم زیرا معتقدم مقام عظمای ولایت در همه حوزه ها به برنامه ها و راههای درست خدمت به مردم و ترسین آینده ای روشن اشاره و آنها را تبیین کرده است .
 
وی با تاکید بر این که کارها به افراد توانمند و شایسته باید ارجاع  شود ، ادامه داد : وظایف و چارت سازمانی باید شفاف سازی شود تا هریک از همکاران بتوانند وظایف اصلی خود را به نحو درستی انجام دهند و آن خدمت به ارباب رجوع و تسریع در کار مراجعه کنندگان است .
 
مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان لازمه اجرای عدالت را نظم انظباط در همه حوزه های این اداره کل عنوان کرد و گفت : نظم و انضباط سازمانی باعث ایجاد یک محیط کاری مثبت و سالم می‌شود و عملکرد صحیح سازمان را تضمین کرده ، به همین دلیل، یکی از مسئولیت‌های اصلی واحد منابع انسانی این است که دستورالعمل‌های انضباطی سازمان را تدوین کند و از پایبندی کارکنان به آنها اطمینان حاصل کند.
 
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها