مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر خبرداد؛

پرداخت بیش از ۹۵۷ میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر خبر داد؛

207 میلیارد تومان تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون در دولت سیزدهم

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر از پرداخت 207 میلیارد تومان تسهیلات این بانک از زمان آغاز به کار و فعالیت دولت سیزدهم در استان بوشهر خبر داد
کد خبر: ۱۳۵۵۴۳۷

 
 
 
به گزارش جام جم آنلاین بوشهر و به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون استان بوشهر، سید مجتبی حسینی مدیرشعب استان بوشهر اظهارکرد: برنامه های متعددی برای ارتقای سطح تولید و اشتغال در استانها در دولت سیزدهم انجام شده و در سال آتی نیز اجرایی خواهد شد.

وی افزود: شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر در مدت فعالیت و آغاز به کار دولت جدید مبلغ 207 میلیارد تومان در قالب 2610 فقره پرونده تسهیلات پرداخت کرده است .

مدیر شعب استان بوشهر گفت: عملکرد بانک موید آن است که در بخش تعاون 141 میلیارد تومان تسهیلات به تعاونگران و خارج از بخش تعاون نیز 66 میلیارد تومان تسهیلات از محل منابع داخلی در استان به عموم پرداخت شده است.

وی افزود: در حوزه مشاغل خانگی و بنگاه‌های کوچک و متوسط مجموعا بیش از 112 میلیارد ریال در قالب 350 فقره پرونده تسهیلات به متقاضیان تعلق گرفته است.

حسینی خاطر نشان کرد: بانک توسعه تعاون به عنوان یکی از بانکهای عامل طرح اقدام ملی مسکن برای اعطای تسهیلات خرید ساخت و خرید 2000 واحد مسکونی در کشور برگزیده شده است و بانک در اجرای بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال جاری نیز حضور فعال دارد.

مدیر شعب استان توضیح داد: بانک توسعه تعاون طی مدت اخیر 116 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و بیش از 118 میلیارد ریال تسهیلات به معرفی شدگان از سوی نهاد های حمایتی از جمله بهزیستی ، بنیاد شهید وامورایثارگران و کمیته امداد امام خمینی ره پرداخت نموده است .

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر یادآور شد : بانک توسعه تعاون به عنوان بانک عامل در طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری در قالب این طرح در استان بوشهر ،تسهیلات ارزان قیمت در اختیار طرح های روستایی وعشایری قرار داده است.

حسینی گفت : تسهیلات پرداختی توسط شعب بانک توسعه تعاون 1100 اشتغال پایدار در روستاها ومناطق کم برخوردار استان ایجاد کرده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: از ابتدای اجرای طرح «اشتغال پایدار روستایی وعشایری»، بانک توسعه تعاون به عنوان بانک عامل این طرح اقدامات و فعالیت‌های قابل توجهی در این راستا انجام داده است.

مدیر شعب استان بوشهر در پایان اظهار کرد: بانک توسعه تعاون در کنار دو بانک و صندوق کارآفرینی امید وظیفه پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی وعشایری را بر عهده دارند . این طرح بزرگ ملی از سال 1397 به طور رسمی آغاز شده است.

 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها