مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر خبرداد؛

پرداخت بیش از ۹۵۷ میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی

"سید علمدار شایان ":از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۹۵۷ میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط شعب این بانک دولتی در استان بوشهر پرداخت شده ، که در زمینه نهادهای حمایتی و حوزه مسئولیت های اجتماعی این بانک به بخش عمده ای از تکالیف خود عمل کرده است .
کد خبر: ۱۴۴۴۷۲۷
به گزارش خبرنگار جام جم-زهرا ماندنیان فرد-مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر با تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد : از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۹۵۷ میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط شعب این بانک دولتی در استان بوشهر پرداخت شده ، که در زمینه نهادهای حمایتی و حوزه مسئولیت های اجتماعی این بانک به بخش عمده ای از تکالیف خود عمل کرده است .
سید علمدار شایان مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر در تشریح عملکرد بانک با بیان اینکه ۱۰۰ درصد تعهدات بانک در زمینه تسهیلات تکلیفی پرداخت شده است، گفت : بانک توسعه تعاون، بانک تخصصی و توسعه ای بخش تعاون و بخش واقعی اقتصاد به خصوص بنگاه‌های کوچک و متوسط کشور است. افتخار ما این است که تمرکز و تمام منابع، امکانات و ابزارهای تامین مالی بانک به‌ صورت ۱۰۰ درصدی در بخش واقعی اقتصاد به جامعه هدف مد نظر که همان تعاونی‌ها و بنگاه‌های کوچک و متوسط ، کسب‌وکارهای خرد و افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند ارائه شده است.
مدیر شعب بانک توسعه تعاون با اشاره به تدوین سند تحول راهبردی در بانک گفت : بر اساس این سند راهبردی،در سال 1404 بانک توسعه تعاون به عنوان یک بانک پیشرو در عرصه خدمات رسانی مالی بر بستر تمام دیجیتال به تعاونی ها و بنگاه های کوچک و متوسط قرار خواهد گرفت.
وی ادامه داد ؛ سامانه «تی تی پلاس» بانک توسعه تعاون این امکان را فراهم کرده است تا بیشتر خدمات بانکی از جمله افتتاح حساب،احراز هویت،امضای الکترونیک،سفته و چک الکترونیک و پرداخت تسهیلات در این بستر به عموم ارائه شود.
شایان در تشریح طرح قرض الحسنه «مائده»بانک توسعه تعاون نیز اعلام کرد:بر اساس این طرح تسهیلات قرض الحسنه 300 میلیون تومانی برای اشخاص حقیقی و 750 میلیون تومانی برای اشخاص حقوقی قابل پرداخت می باشد .
مدیر شعب استان بوشهر با بیان اینکه در دولت سیزدهم دستاوردهای بسیار قابل توجه و بزرگی داشتیم، افزود: از زمان تشکیل بانک توسعه تعاون درسال ۱۳۸۸ به واسطه سیاست‌های کلی اصل ۴۴ ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، تا امروز بیش از ۱۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات در دولت سیزدهم پرداخت شده است.
وی در پایان بیان کرد : بیش از ۸۶۰۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۲ به تعداد ۵۲۰۰ فقره پرونده تسهیلات توسط شعب بانک در استان پرداخت شده که اکثراً در بخش کسب‌وکارهای خرد و در راستای حمایت از شعار سال و رشد تولید و افزایش اشتغال در استان بوشهر بوده است.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها