برنامه پاسخگو شنبه تا چهارشنبه ساعت 8 و 15 از رادیو سلامت پخش می شود و مردم می توانند سئوالات شان را با محوریت سیر بالینی مبتلایان به امیکرون را بپرسند.
کد خبر: ۱۳۵۵۴۱۱

فاطمه بی تقصیر، تهیه کننده برنامه پاسخگو در این باره به جام جم توضیح می دهد: با شیوع کرونا در ایران برنامه پاسخگو هر روز صبح ها و عصرها روانه آنتن شد تا بتواند پاسخگوی سئوالات مردم با محوریت سلامت و سویه های جدید کرونا باشد. این برنامه صبح ها ساعت 8 و 15 دقیقه تا 9 روانه آنتن می شود و روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از گروه بهداشت و تندرستی و روزهای یکشنبه و سه شنبه یک هفته در میان از گروه تغذیه پخش می شود.

وی ادامه می دهد: روز چهارشنبه چهارم اسفند ماه چهار اسفند نشانه ها و سیر بالینی مبتلایان به امیکرون را با حضور دکتر لیلا علوی متخصص عفونی و کارشناس مجری پخش می کنیم. فرزاد محمدی راد هماهنگی، شهناز زره چی ارتباطات است.

هر روز در ابتدای برنامه کارشناس مجری سر فصل برنامه را مطرح می کند و بعد از آن مردم می توانند سئوالاتی که متناسب با سر فصل برنامه دارند، بپرسند و پاسخ هایشان را دریافت کنند. محوریت برنامه سلامت روان و کرونا، سلامت جسم و کرونا و سلامت تغذیه و کرونا است.

برنامه پاسخگو صبح روز سوم اسفند ماه از گروه تغذیه پخش می شود و موضوع برنامه پویش ترازو است که با حضور دکتر پیام فرح بخش پاسخگوی سئوالات مردم در حوزه تغذیه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها