ارتباط اینترنتی دختر جوان را به روز سیاه نشاند

مردی که پس از ارتباط اینترنتی با دختری دانشجو، او را به تهران کشانده و پس از اغفال وی ، اقدام به فیلمبرداری از او کرده بود، از سوی ماموران اداره اطلاعات پلیس فرودگاه تهران شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۱۳۵۵۱۹

به گزارش خبرنگار جام جم ، چند روز پیش ماموران اداره اطلاعات پلیس فرودگاه تهران هنگام گشتزنی در محوطه فرودگاه متوجه دختر جوانی شدند که از یک دستگاه خودروی پرشیای نقره ای رنگ خارج و قصد داخل شدن به گیت ورودی فرودگاه را داشت ، با مشکوک شدن به دختر جوان و راننده خودرو، تحقیق از آنها آغاز شد. زن و مرد جوان در بازجویی های پلیسی ادعا کردند که همدیگر را نمی شناسند تا این که دختر جوان گریه کنان بیان کرد، این مرد مرا فریب داده و زندگی ام را تباه کرده است.
بنابراین پرونده ای تشکیل و برای ادامه تحقیقات به دادسرای عمومی و انقلاب فرودگاه تهران ارسال شد و با دستور قضایی ویژه از سوی قاضی صابری زفرقندی ، سرپرست دادسرای فرودگاه پرونده در اختیار دادیار شهبازی ، رئیس شعبه دوم دادسرا قرار گرفت. روز گذشته متهمان برای ادامه تحقیقات به شعبه دوم دادیاری دادسرای فرودگاه انتقال یافتند.

ارتباط اینترنتی ؛ بلایی برای دختر جوان


دختر جوان درخصوص ماجرای تلخی که برایش رقم خورده بود، به دادیار شهبازی گفت: پدر و مادرم از موقعیت اجتماعی بالایی در شهرمان برخوردارند. آنها از چند سال پیش باهم اختلاف پیدا کردند تا این که مادرم طاقت نیاورد و از پدرم جدا شد و سپس با اجاره منزلی ، من را که تنها فرزند خانواده بودم ، نزد خود برد. گاهی که دلم برای پدرم تنگ می شد، با او تماس می گرفتم تا نزدش بروم ، او من را نمی پذیرفت و مدام از این کار و نامهربانی های او و مادرم عذاب می کشیدم و حسرت زندگی دوستانم را داشتم.
دختر جوان ادامه داد: سال گذشته برای ادامه تحصیل به خارج رفتم ، اما به خاطر وضعیت روحی ام طاقت نیاوردم و به ایران بازگشتم و در دانشگاه شهرمان به ادامه تحصیل پرداختم. شرایط روحی ام بد و بدتر شده بود، تا این که اواخر اسفندماه سال گذشته از طریق اینترنت با این مرد مهندس آشنا شدم. ابتدا گمان می بردم همه چیز در حد یک تفریح است. چند هفته بعد او شماره تلفن همراهم را گرفت و از آن پس به صورت تلفنی با هم صحبت می کردیم. او مدام از عشق و علاقه اش می گفت و از من می خواست تا با وی ازدواج کنم. کم کم فریب حرفهایش را خوردم ، اگر یک بار صدایش را نمی شنیدم ، شرایط روحی ام به هم می ریخت تا این که یک هفته پیش از من خواست برای ملاقات و آشنایی بیشتر به تهران بیایم.

فیلمبرداری از دختر دانشجو؛ بهانه ای برای ازدواج


متهم افزود: حرفهایش را قبول کردم و به تهران آمدم ، اما او مرا اغفال کرد و به یکی از شهرهای شمالی برد و اقدام به فیلمبرداری از من کرد و مدام می گفت ، قصد ازدواج با من را دارد و مشکلی پیش نمی آید. وقتی از شمال بازگشتیم قصد رفتن به شهرمان را داشتم ، اما بلیت هواپیما را برای ساعت 11صبح فردا توانستم رزرو کنم.
برای همین مرد مهندس به من گفت شب را در منزل یکی از دوستانش بمانیم و به من اطمینان داد پس از رفتن به شهرمان ، چند روز بعد به خواستگاری ام می آید و من هم قبول کردم که در فرودگاه دستگیر شدیم. اشتباه کرده ام و دیگر به آخر خط رسیده ام.
به دنبال اعتراف دختر جوان ، مرد مهندس هم به جرم خود اعتراف کرد و گفت: پس از ارتباط اینترنتی وسوسه شدم و گناه کردم و تقاضای بخشش دارم.
فریب عشق های اینترنتی را نخوریددادیار شهبازی ، رئیس شعبه دوم دادسرای فرودگاه تهران ، با اشاره به این پرونده ، ضمن هشدار به دختران جوان از آنها خواست فریب عشقهای اینترنتی را نخورند، تا در دام افراد سودجو نیفتند و آینده و زندگی شان تباه نشود. خانواده ها هم آگاه باشند و رفت وآمدهای دختران و پسران خود را کنترل کنند و همیشه با آنها ارتباط صمیمانه ای داشته باشند.
متاسفانه در این پرونده جدایی والدین و بی اهمیتی به دختران جوان و رفتارهای وی باعث بروز چنین مشکلی شد و هیچ یک از والدین برای بررسی وضعیت دخترشان به دادسرا مراجعه نکردند.
بنابر این گزارش ، متهمان با قرار قانونی روانه زندان شدند و دوست مرد مهندس هم بازداشت و قرار قانونی برای وی صادر شد و جستجوی ماموران برای یافتن فیلم غیراخلاقی تهیه شده از دختر جوان ادامه دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها