ضریب نفوذ گازرسانی روستایی شهرستان بروجرد به ۱۰۰ درصد رسید

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: صد درصد روستاهای واجد شرایط گازرسانی شهرهای بروجرد و اشترینان گاز دار شدند.
کد خبر: ۱۳۵۴۵۰۰
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: کرم گودرزی اظهار کرد: از مجموع ۲۲۸ روستای شهرهای بروجرد و اشترینان ۲۲۲ روستا واجد شرایط گازرسانی بودند که امروز با گازرسانی به این ۱۱ روستا با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال صددرصد روستاهای واجد شرایط از نعمت گاز بهره مند شدند.

وی ادامه داد: شهرستان بروجرد داری بیشترین مصرف کننده صنعتی در استان جزء یکی از شهرهای شاخص غرب کشور از لحاظ دارا بودن زیرساخت گاز می باشد و در حال حاضر شرکت ۲۷۰ مشترک صنعتی در شهرستان داریم و امروز گاز رسانی به شهرک گلخانه ای اشترینان به پایان رسیده و شهرک صنعتی اشترینان نیز تا اردیبهشت ماه سال آینده گازدار خواهد شد.
 
 
فرهاد زیویار، استاندار لرستان گفت : به برکت نظام جمهوری اسلامی امروز گازرسانی به همه روستاهای واجد شرایط بروجرد انجام شد که جا دارد از زحمات خدمتگزاران در شرکت گاز استان تشکر و قدردانی نماییم.
 
فاطمه مقصودی، نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از تلاش و همت مدیران و کارکنان شرکت گاز استان در بهره مندی مردم از نعمت خدادادی گاز گفت: از مدیر عامل شرکت گاز استان به عنوان یک نیروی جهادی و میدانی که همیشه در خدمت رسانی به مردم آماده است تشکر می کنیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها