درباره سیستم های تلفنی مراکز تماس | چرا سیستم های تلفنی 3CX؟

امروزه سیستم های مرکز تماس با توجه به بالا رفتن اهمیت مشتریان و سرویس دهی سریع اهمیت خاصی پیدا کرده اند.
کد خبر: ۱۳۵۳۴۵۱
درباره سیستم های تلفنی مراکز تماس | چرا سیستم های تلفنی 3CX؟
 
 
سرویس هایی همچون اپراتور صوتی هوشمند (IVR) ، صف های هوشمند تماس(ACD)  ، سیستم ضبط صدا (Call Recording) و ... جزو بدیهیات یک سیستم تلفنی شده اند و نداشتن آن ها یک نقص اساسی محسوب می شود. در این بین شرکت هایی هستند که سیستم های تلفنی مراکز تماس را به صورت سخت افزاری و نرم افزاری ارائه می دهند که در چند سال اخیر علاقه مندی به سیستم های نرم افزاری بسیار بیشتر شده ، به چند دلیل:
 
 
·         گران بودن بیش از حد سیستم های سخت افزاری

·         محدود بودن تعداد کاربران و نیاز مندی برای خرید لایسنس جهت کاربران جدید

·         محدود بودن تعداد ترانک ها و نیازمندی به خرید لایسنس برای ترانک های جدید

·         ارائه بسیاری از پیش نیاز ها با پرداخت هزینه ( خدماتی همچون ضبط تماس و اپراتور صوتی پیشرفته که شامل هزینه جدا می باشند)

·         محدود شدن به یک برند خاص جهت تامین سخت افزار های مربوط به سیستم ( که خود باعث افزایش قیمت می شود)

·         کم شدن تدریجی قطعات و تامین کنندگان قطعات و خدمات

·         کاهش کابل کشی های داخلی (در صورت استفاده از سانترال های قدیمی)

اما در این بین سیستم های نرم افزاری پیشرفت چشمگیری داشته اند و هم اکنون رقابت تنگاتنگی با سیستم های سخت افزاری دارند و جالب است بدانید که در آمار های اخیر استفاده از سیستم های نرم افزاری از سیستم های سخت افزاری پیشی گرفته و هم اکنون بیشتر سهم بازار را به خود اختصاص داده است. در بین سیستم های نرم افزاری نیز دو دسته وجود دارند که برخی از آن ها اصطلاحا Open Source یا رایگان خوانده می شوند و دسته ای دیگر شامل هزینه های لایسنس می شوند. 3CX جزو دسته دوم این نرم افزار هاست! اما چرا باید این نرم افزار را خرید:
 

·         سیستم های رایگان هیچ پشتیبانی ثابتی ندارند

·         قابلیت های سیستم های رایگان بسیار محدودترند

·         معمولا سیستم های رایگان در ترافیک های کم بازده خوبی دارند و در صورت پیچیده شدن فرایند ها و سنگین شدن ترافیک این سیستم ها دچار نقص می شوند.

·         نگه داری و کاربری سیستم های رایگان به آسانی امکان پذیر نیست و نیازمند کارشناسان حرفه ای است.
 
 
درباره سیستم های تلفنی مراکز تماس | چرا سیستم های تلفنی 3CX؟
 

اکنون می خواهیم با هم دلایلی را بررسی کنیم که 3CX را از دیگر رقبای خود جدا می کند:

1-      راحتی نصب: با توجه به ویندوزی بودن این نرم افزار (Windows-Based) نصب آن بسیار آسان است و برخلاف سیستم های دیگر هیچ پیچیدگی ای در نصب خود ندارد. همچنین نیازمند سخت افزار خاصی نیست و به راحتی می توانید آن را روی سرور دلخواه خود نصب و پیاده سازی کنید.

2-      مدیریت آسان: سیستم تلفنی 3CX دارای کنسول مدیریتی Web-Base است و مدیریت آن بسیار آسان است به طوری که یک مدیر IT  هم با چند بار کارکردن با آن خواهد توانست آن را به آسانی مدیریت کند.

3-      کاهش چشمگیر هزینه ها: در صورتی که چندین دفتر داشته باشید می توانید تنها از طریق اینترنت دفاتر خود را به همدیگر متصل کنید و از تماس های رایگان خود لذت ببرید. همچنین در صورتی که سفر های خارج از کشور داشته باشید از طریق تلفن های نرم افزاری(SoftPhone)  3CX می توانید به سیستم تلفنی شرکت متصل شوید و به میزان قابل توجهی در هزینه های خود صرفه جویی کنید. از این گذشته، نیازی به سفر های خارج از کشور نیست! در هر نقطه از شهر یا کشور که باشید در صورت اتصال به اینترنت تلفن شرکت شما در دست شما خواهد بود!

4-      کاهش کابل کشی و حجم اشغالی روی میز ها: تمام سیستم تلفنی شما تنها از یک کابل شبکه استفاده می کند و حتی در صورت استفاده از سافت فون نیازی به تلفن های رومیزی نیز نخواهید داشت. بنابراین به میزان قابل توجهی در سیستم کابل کشی و تجهیزات ، همچنین در هزینه ها جهت خرید تلفن و فضای اشغالی روی میز ها صرفه جویی خواهید نمود که به نوبه خود میزان بسیار چشمگیری خواهد بود.!

5-      آزادی از بند انحصار: با خرید این سیستم تلفنی شما از بند انحصار برند رها می شوید. این به چه معنیست؟! یعنی شما هنگام خرید الزام به خرید برند خاصی از تلفن یا گیتوی نخواهید داشت و هر برندی که پروتکل SIP را پشتیبانی کند می تواند در تجهیزات شما استفاده شود. همین باعث رقابتی شدن بازار ، افزایش تنوع و قابلیت ها و در مقابل، کاهش قیمت ها می شود.!

6-      توسعه‏پذیری: حتی در نسخه رایگان هزاران داخلی اضافه کنید. مشکلی نیست! در این سیستم تلفنی شما هیچ محدودیتی در افزایش تعداد داخلی ها ، تعداد خطوط و ترانک ها و بریج ها نخواهید داشت. در حالی که در برخی سیستم های دیگر افزودن کاربر نیازمند خریداری لایسنس یا حتی در برخی موارد تعویض سخت افزار نیز می باشد. بنابراین در این زمینه نیز از هزینه های خود کاسته و به بهره وری خود افزوده اید.

7-      یکپارچگی حرفه‏ای: یکپارچگی امروزه یکی از مهم ترین مباحث در ادارات و به خصوص شرکت ها و سازمان های بزرگ است که باعث افزایش چشم گیر بهره وری می شود. سیستم تلفنی 3CX به دلیل Windows-Based  بودن (بر پایه ویندوز) یکپارچگی بسیار خوبی با نرم افزار های ویندوزی ارائه می دهد. شما می توانید نرم افزار ارتباط با مشتریان خود را (CRM) یا هر نرم افزار اتوماسیون دیگری که دارید را با 3CX یکپارچه سازی کنید. ( به عنوان مثال پس از تماس شماره تماس گیرنده را در سیستم اتوماسیون به صورت خودکار مشاهده خواهید کرد!) . در زمینه نصب و مشاوره سیستم های تلفنی ما به شما مجموعه آوای نوید را پیشنهاد می کنیم.

8-      دو برابر امکانات با نصف هزینه! : به دلیل نرم افزاری بودن سیستم تلفنی 3CX افزایش قابلیت ها در آن بسیار آسان تر از سیستم های دیگر و به خصوص سیستم های سخت افزاری است. در اغلب سیستم ها بسیاری از قابلیت ها مانند IVR ، سیستم ضبط صدا ، پیغام گیر صوتی و ... شامل هزینه و سخت افزار جدا هستند اما در 3CX تمام این قابلیت ها در وهله اول رایگان و در وهله دوم به صورت نرم افزاری و پیش فرض موجود هستند. همچنین قابلیت های ارتباطات یکپارچه سیستم وب کنفرانس ، چت ، مشاهده وضعیت همکاران و سیستم تماس از طریق انواع سافت فون ها را به ارمغان آورده است!

9-      جا به جایی و دورکاری (Teleworking) : برخلاف سیستم های تلفنی قدیمی که برای هر جا به جایی نیاز به کابل کشی های جداگانه و دردسر های خاص بود، در این سیستم تلفنی شما نیاز به هیچ گونه کابل کشی و تغییر پیکربندی نخواهید داشت. فقط گوشی تلفن خود را برداربد و به هر کجا که می خواهید نقل مکان کنید. همچنین قابلیت هایی همچون دورکاری برای شما به آسانی فراهم خواهد بود و از هر کجای دنیا فقط با داشتن کانکشن اینترنت شما می توانید از طریق تلفن اداری خود تماس برقرار کنید.

10-  پایان مشقت های کار با تلفن های قدیمی: در سیستم تلفنی 3CX دیگر نیازی به لیست بلندی از دستورات برای استفاده از تلفن ها نیست. تمام قابلیت ها به آسانی در دسترس و قابل استفاده هستند و دیگر نیازی به حفط کردن دستورات خاص برای انجام کار های به خصوص ( مثل Conference ، Transfer ، ...) نیست. برای انجام تمام این کار ها می توانید تنها از یک دکمه استفاده کنید.!
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها