شهردار کرمان تاکیدکرد:

تولید آثار فاخر در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت

شهردار کرمان تأکید کرد:همکاری شهرداری کرمان با مجموعه گلزار شهدا،باید تداوم داشته باشد.
کد خبر: ۱۳۵۳۲۸۹

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛سعید شعرباف،در نشست با احمد گروهی،مدیرکل بنیادشهید و امورایثارگران استان کرمان ومحمدرضا حسنی سعدی،مدیر گلزار شهدای کرمان،بر انعقاد تفاهم‌نامه بین سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری و گلزار شهدای کرمان برای تداوم فعالیت‌های فرهنگی در محدوده«پریسان قائم(عج)» و گلزار شهدای کرمان تأکید کرد.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها،از اقدامات مختلف شهرداری کرمان برای آماده‌سازی شهر خبر داد و گفت:در همین زمینه طی تفاهم‌نامه‌ای،طراحی آثار مربوط به حوزه فرهنگ ایثار و شهادت،به حوزه هنری واگذار شده است.

شهردار کرمان،نگاه دقیق هنری به تولید آثار گرافیکی برای شهدا ازجمله سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی را مهم دانست و گفت:تولید آثار هنری باید با حساسیت و دقت فراوان انجام گیرد؛بنابراین این بخش از کار به حوزه هنری واگذار شده تا با استفاده از هنرمندان کرمان و سایر نقاط کشور،آثار فاخر و عمیق تولید شود.

شعرباف افزود:این آثار در نقاشی‌های دیواری و فضاهای محیطی شهر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
 
وی همچنین درخصوص ارایۀ خدمات مختلف به خانواده شهدا،جانبا زان و ایثارگران شهر کرمان قول مساعد داد و گفت:در این رابطه می‌توانیم طی تفاهم‌نامه‌ای با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان،خدمات مختلفی را در حوزه‌های حمل‌و‌نقل عمومی و سایر تجهیزات،مکان‌ها و فضاهای شهری، به خانواده معزز شهدا،جانبازان و ایثارگران ارایه دهیم.

شهردارکرمان،افزود:درحوزه مشوق‌هایی برای کاهش عوارض شهردا ری نیز می‌توانیم به ایثارگران کمک کنیم که این مهم نیازمند بسته پیشنهادی مشخص برای ارایه به شورای اسلامی شهر و اخذ مصوبه شوراست.

در این نشست،احمد گروهی،مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان نیز با اشاره به برخی کمبودهای این نهاد جهت خدمت‌دهی مناسب به خانواده شهدا،جانبازان و ایثارگران،خواستار همکاری شهرداری کرمان با بنیاد شهید شد.

محمدرضا حسنی سعدی،مدیر گلزار شهدای کرمان نیز از اقدامات جهادی شهرداری کرمان در آماده‌سازی شهر،پیاده‌راه‌سازی مسیر گلزار شهدا و بهسازی ورودی‌های گلزار شهدا قدردانی کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها