شهردار کرمان از تدوین طرحی ویژه برای محدودۀ پردیسان قائم عجل‌الله‌فرجه خبر داد.
  شهردار کرمان از تدوین طرحی ویژه برای محدودۀ پردیسان قائم عجل‌الله‌فرجه خبر داد.
کد خبر: ۱۳۴۹۶۶۲
به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛سعید شَعرباف تبریزی،در بازدید از مجموعه مهدیه صاحب‌الزمان (عج) کرمان که با حضور محمدمهدی زاهدی،نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، و اعضای هیأت امنای مسجد صاحب‌الزمان (عج) انجام گرفت،با اشاره به تدوین طرحی ویژه برای محدودۀ پردیسان قائم و گلزار شهدا توسط قرارگاه خاتم گفت:مقرر شده این طرح در بازه زمانی شش‌ماهه توسط قرارگاه خاتم آماده شود.

وی افزود:در طراحی و اجرای این طرح، سپاه قدس،بنیاد مکتب سردار دل‌ها و سایر ارگان‌ها نقش دارند؛ضمن اینکه شهرداری کرمان هم در راستای بخشی از اجرای این طرح،به وظیفه خود عمل خواهد کرد.

شهردار کرمان ادامه داد:در طراحی این محدوده،قطعاً از زیرگذر«گنبد جبلیه»تا گلزار شهدا پیاده‌راه خواهد بود؛بنابراین با توجه به قرار گرفتن در آستانه سالگرد شهادت سردار دل‌ها،حاشیه این مسیر در حال اصلاح و آماده‌سازی است.

شَعرباف تبریزی،بیان کرد:همچنین با آستان قدس رضوی در حال مذاکره هستیم تا در ایام هفته مقاومت و سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی،چند خودروی«ون برقی»را برای جابه‌جایی سالمندان در این مسیر تا گلزار شهدا، در اختیار ما قرار دهد.

وی افزود:علاوه بر اختصاص اتوبوس برای حمل‌و‌نقل شهروندان تا گلزار شهدا، برای تنظیف محدوده گلزار شهدا و سرویس‌های بهداشتی نیز نیرو در اختیار مجموعه قرار خواهیم داد.

لازم به ذکر است؛سعید شعرباف تبریزی،شهردار کرمان،به‌همراه محمدمهدی زاهدی،نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و اعضای هیأت امنای مهدیه صاحب‌الزمان عجل‌الله‌فرجه،از مجموعه مهدیه بازدید کردند.

در این بازدید همچنین ازسوی اعضای هیأت امنای مهدیه صاحب‌الزمان (عج)،گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های این مجموعه ارایه شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها