«مشاور» شبکه جهانی جام‌جم بررسی می‌کند:

برنامه‌ها و حمایت‌های مجلس برای ایرانیان خارج از کشور چیست

برنامه‌ تلویزیونی «مشاور» کاری از گروه تولیدات بین الملل شبکه جهانی جام‌جم با حضور مسئولین عالی رتبه، چهره‌های شاخص و کارشناسان خبره حقوقی و قضایی در قالب پرسش و پاسخی صریح و شفاف، پیرامون مسائل حقوقی، اقامتی و اجتماعی هموطنان خارج از ایران پخش می شود.
کد خبر: ۱۳۵۲۱۶۱

به گزارش جام جم، این برنامه به تهیه‌کنندگی بهرنگ ابراهیمی، سردبیری ابوالفضل ولی‌زاده و اجرای دکتر مازیار قاسمی گودرزی، یک‌شنبه‌ هر هفته ساعت ۲۱:۴۵ به وقت تهران از شبکه جهانی جام‌جم به روی آنتن می‌رود.

این برنامه در قسمت جدید خود با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر علیرضا سلیمی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون ایرانیان خارج از کشور به بررسی برنامه‌ها و حمایت‌های مجلس شورای اسلامی برای هموطنان خارج کشور می‌پردازد.

رویکرد مجلس یازدهم و فراکسیون ایرانیان خارج از کشور، اقدامات انجام شده برای فراهم کردن زمینه‌های بازگشت ایرانیان خارج از کشور و همچنین برنامه‌ریزی برای حل مشکلات کنسولی هموطنان ایرانی خارج کشور، محورهای برنامه در بیست و یکم آذر ماه، خواهند بود

با توجه به اهمیت ایرانیان خارج کشور به عنوان سفیران فرهنگی و افرادی با توان ایفای نقش در عرصه دیپلماسی عمومی، رفع دغدغه‌های حقوقی آنان و جلب اعتماد هموطنان خارج کشور ، یکی از نکات برجسته‌ای است که مورد تاکید برنامه‌ زنده «مشاور» می‌باشد‌. از این‌رو بخش‌های مختلف برنامه به گونه‌ای طراحی شده که مخاطب بتواند با تماشای این برنامه‌، سوالات خود را مطرح کند و در حوزه مسایل حقوقی و قضایی انتخابی آگاهانه داشته باشد.

مسائل مرتبط با اقامت، مهاجرت، ملک و املاک، شروع یک کسب و کار تازه در محل اقامت، طرح یک شکایت و دعوی، مسائل کنسولی و نیز سوالاتی در حوزه خانواده و تربیت فرزندان در محیط جدید جزو مواردی است که‌ هموطن مقیم خارج از ایران ممکن است با آنها مواجهه شود و به یک مشاور حقوقی خبره یا روان‌شناسی مسائل خانواده دسترسی نداشته باشد؛ لذا کارشناس برنامه پس از شنیدن سوال مخاطب، گزارش یا راه‌کارها و پیشنهادهایی در آن خصوص ارائه می‌کند.

هموطنان عزیز مقیم خارج می‌توانند پرسش‌های خود را از طریق راه‌هاي ارتباطی برنامه با «مشاور» درمیان بگذارند و پاسخ آن را در همین برنامه دریافت نمایند.

گفتنی‌ست برنامه‌ «مشاور» کاری از گروه تولیدات بین‌الملل شبکه جهانی جام‌جم، روزهای یکشنبه ساعت 19:15 به وقت اروپای مرکزی و ساعت 21:45 به وقت تهران از آنتن این شبکه پخش می‌شود.

ایرانیان مقیم خارج از کشور می‌توانند از طریق آدرس moshaver@jjtv.ir ، صفحه اینستاگرام برنامه به نشانی @moshaver_tv ، تلفن بین‌المللی 46812400444+ و همچنین در شبکه‌های اجتماعی با شماره 989108993934+ ، سوالات و مسائل حقوقی خود را مطرح نمایند.

ضمنا این برنامه زنده از طریق ماهواره Hotbird 13C فرکانس ۱۰۷۷۵ در اروپا، ماهواره Galaxy 19 فرکانس ۱۲۰۲۸ در امریکا و ماهواره Badr 5 فرکانس ۱۲۲۸۴ در غرب آسیا قابل دریافت است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها