سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان عنوان کرد:

تدوین مکانیزم جدید برای انتخاب مدیران شایسته در استان کرمان

سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت:مکانیزم جدیدی برای انتخاب مدیران شایسته دراستان کرمان تدوین می شود.
سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت:مکانیزم جدیدی برای انتخاب مدیران شایسته دراستان کرمان تدوین می شود.
کد خبر: ۱۳۵۲۱۰۷
به گزارش جام جم آنلاین کرمان:رحمان جلالی،سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان بااشاره به عملیاتی شدن گفتمان رییس جمهور در کشور گفت:به برکت وجود این دولت،پنجره مدیریتی جدیدی که همان گفتمان عزت و اقتدار در سیاست خارجه است،درکشور گشوده شده و طی ۱۰۰روز فعالیت دولت سیزدهم شاهد این موضوع بوده ایم.

وی اظهار داشت:گفتمان تلاش شبانه روزی و بی وقفه،گفتمان اعتقاد بر شایسته سالاری و جوان گرایی و گفتمان تکیه بر توان داخلی برای حل مشکلات داخلی از دستاوردهای این دولت خواهد بود.

سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به تاکید آیت الله رئیسی بر گفتمان«سرباز مقام معظم رهبری بودن»گفت:گفتمان ناب انقلاب و امامین انقلاب باهمدلی و همکاری مسئولین و با استفاده از ظرفیت بدنه جوانان انقلابی،نخبه و جهادی محقق خواهد شد.

جلالی،با ذکر این مطلب که تلاش ما بر عملیاتی کردن محورهای هفت گانه گام دوم انقلاب اسلامی است گفت:مسئولین باید به سه گفتمان«مکتب شهید سلیمانی»،«امامین انقلاب اسلامی»و «دولت آیت الله رئیسی» که منبعث شده از یک گفتمان که همان گفتمان ناب «اسلام راستین» است؛اعتقاد داشته و در راستای این سه گفتمان پیش روند.

وی با تاکید بر اطلاع رسانی گزارشات 100روزه عملکرد فرمانداری های استان به مردم افزود:مردم باید به صورت شفاف بدانند که چه فعالیت هایی ذیل این گفتمان ها در شهرستان ها صورت گرفته است و گفتمان آیت الله رئیسی باید در دل گفتارها،رفتارها و اقدامات فرمانداران باشد.

جلالی،بااشاره به 4حوزه پیگیری برنامه های استان در دولت سیزدهم گفت:اتفاقات مهمی در شهرستان رفسنجان به همت فرمانداران،ارکان های حاکمیتی و نمایندگان مردم رفسنجان و انار در خانه ملت رخ داده و ریل‌گذاریی هایی خوبی با محوریت امام جمعه در این شهرستان گذاشته شده که در این دوره نیز باید این محورها و ریل گذاری ها تقویت شود.

وی با اشاره به محور«نرم افزاری و برنامه‌ای»به عنوان یکی از حوزه های دستور کار استان گفت:سه برنامه کوتاه مدت،میان مدت و بلند مدت باید برای شهرستان‌ها تعیین و مشخص شود،ضمن آنکه برخی پروژه ها نیز نیازمند اقدامات و کارهای اورژانسی بوده که باید به صورت ویژه به آنها رسیدگی شود.

سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان،به حوزه«مدیران و نیروی انسانی» به عنوان دومین حوزه پیگیری دولت در استان اشاره کرد وگفت:با شعار«با مردم و برای مردم»و با استفاده از ظرفیت جوانان نخبه انقلابی قطعا چهره مدیریتی استان و به دنبال آن شهرستان ها تغییر پیدا خواهد کرد.

وی با تاکید بر اصل شایسته سالاری گفت:ذره ای تحت تاثیر مسائل حاشیه ای قرار نخواهیم گرفت.مکانیزم انتخاب مدیران ذیل گفتمان های مطرح شده خواهد بود.ما آدم اصول خواهیم بود نه جناح و جناح بازی.

جلالی،با تاکید بر اینکه اصل ولایت فقیه محور کارها و اقدامات ما در استان خواهد بود اظهار داشت:هر آدمی اصول ولایت فقیه را قبول داشته باشد و در این راستا و در این گفتمان بتواند خدمتی به مردم بکند،در دولت آیت الله رئیسی از آن استفاده خواهد شد و ما نیز از آنها حمایت خواهیم کرد.

وی با اشاره به ابتکار استان کرمان در تدوین مکانیزم جدیدی برای انتخاب مدیران شایسته در استان کرمان گفت:تحت عنوان شورای راهبردی مدیران ارشد استان و با حضور نماینده ولی فقیه در استان،استاندار کرمان،نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، نماینده دستگاه قضایی،مدیرکل اداره اطلاعات و فرمانده سپاه ثارلله،به دنبال حل مسائل راهبردی استان خواهیم بود که در این راستا نیز مشکل انتخاب مدیران بدنه ای استان برای اولین بار در قالب این شورا و این رویه حل شد.

وی ادامه داد:از همه طیف ها،سلایق و نخبگان بانک اطلاعاتی تدوین شده و در حال حاضر نام و سوابق 500 نفر نخبه فرهنگی،سیاسی، اقتصادی،اجتماعی و عمرانی استان در این بانک موجود است و مبنای گزینش و انتصابات ما در استان نیز بر اساس اطلاعات این بانک خواهد بود و چهره مدیریتی استان بر اساس اصل شایسته سالاری و تاکید بر گفتمان مقام معظم رهبری تغییر خواهد کرد.

جلالی،دو محور«زیر ساخت و پشتیبانی» و «ارتباط با نخبگان» را از دیگر محورهای مدنظر استان عنوان کرد و گفت:باید ظرفیت های موجود در شهرستان ها را فعال کرد و شهر و استانی در خور و شان مردم این دیار و نام شهید حاج قاسم سلیمانی ساخت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها