تدوین مکانیزم جدید برای انتخاب مدیران شایسته در استان کرمان
سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان عنوان کرد:

تدوین مکانیزم جدید برای انتخاب مدیران شایسته در استان کرمان

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان از فعالیت ۵۱ پست قرنطینه در سطح استان توسط نیروهای انتظامی وکنترل ورودی‌های استان نام برد و گفت:در راستای تشدید جلوگیری از ورود اتباع خارجی غیرمجاز به استان نیز ۴۲۷ نفر دستگیر و طرد شده‌اند.
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان از فعالیت ۵۱ پست قرنطینه در سطح استان توسط نیروهای انتظامی وکنترل ورودی‌های استان نام برد و گفت:در راستای تشدید جلوگیری از ورود اتباع خارجی غیرمجاز به استان نیز ۴۲۷ نفر دستگیر و طرد شده‌اند.
کد خبر: ۱۳۲۵۱۳۶
به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ محمدصادق بصیری با اشاره به شرایط خاص کرونایی و آغاز موج پنجم بیماری در استان  گفت: طی هفته گذشته تاکنون سه مرتبه رنگ‌بندی شهرستان‌های استان تغییر کرده و در حال حاضر 16 شهرستان قرمز داریم و شهرستان‌های نارنجی نیز وضعیت شکننده‌ای دارند.

وی افزود: در حوزه جنوب استان کرمان از ابتدای شیوع بیماری طی یک سال گذشته 5 هزار تست مثبت داشتند، اما از ابتدای سال جاری و طی سه و ماه نیم این آمار به 7 هزار تست مثبت بوده است.

بصیری،از آمادگی کامل زیرساخت‌های استان برای مقابله با بیماری اشاره داشت و عنوان کرد:با کمک نیروهای مسلح نقاهتگاه‌هایی آماده و عمل‌های جراحی غیراورژانسی دربیمارستان‌های دولتی و خصوصی نیز فعلا متوقف شده است.

وی ادامه داد: برای کمک به کادر درمان و کاهش موارد بیماری باید محدودیت‌هایی را در استان اعمال کنیم که در این راستا تصمیمات قاطعی از سوی ستاد استانی کرونا اتخاذ گردیده است.

جانشین استاندار کرمان در استاد استانی مقابله با کروناویروس با اشاره به خاموشی پارک‌ها و بوستان‌ها طی دو هفته آینده گفت: دورکاری کارمندان نیز اجباری است و در همه ادارات باید اعمال شود.
وی خاطرنشان کرد: دورکاری در دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله بانک‌ها، شرکت‌های آب و برق و گاز و غیره در مناطق قرمز تا 50 درصد و در دیگر ادارات تا دو سوم تعیین شده است.

بصیری،با اشاره به ممنوعیت هرگونه گردهمایی اداری رسمی و غیررسمی الا در شرایط غیرضروری بیان کرد:برای نظارت‌ بر اجرای مصوبات نیز تقسیم‌کاری در استانداری صورت گرفته است.

وی در خصوص نحوه تردد‌های بین شهرهای استان گفت:ورود پلاک‌های شخصی غیربومی از شهرهای قرمز و نارنجی به هیچ شهری مجاز نیست.

وی افزود:همچنین ورود پلاک‌های غیربومی به شهرهای قرمز و نارنجی هم ممنوع است و در مناطق قرمز جریمه یک میلیون تومانی و در مناطق نارنجی جریمه 500 هزار تومانی اعمال می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت:ترددهای شبانه دورن شهری نیز همانند گذشته از ساعت 22 تا 3 بامداد ممنوع است و متخلفان شامل جریمه 200 هزار تومانی می‌شوند.

بصیری ابراز داشت:51 پست قرنطینه در سطح استان توسط نیروهای انتظامی دایر شده که در این مدت 3 هزار و 692 مورد اعمال قانون،1622 مورد تذکر و 988 مورد عودت خودروها را داشته‌اند.

وی با اشاره به تشدید جلوگیری از ورود اتباع خارجی غیرمجاز به استان گفت: در روزهای اخیر 427 نفر از اتباع خارجی غیرمجاز در استان دستگیر و طرد و 25 دستگاه خودرو هم در این رابطه توقیف شده است.

بصیری، همچنین از ممنوعیت برگزاری مراسم در تالارهای پذیرایی، کافی‌شاپ‌ها و سرو غذا در رستوران‌ها نام برد و افزود: رستوران‌ها تنها مجاز به ارائه غذا به صورت بیرون بر هستند.

وی در مورد دورکاری کارگران بخش خصوصی و شهرک‌های صنعتی گفت: بخش خصوصی معمولا تعداد نیروهای کمتری دارد، اما قانون یکسان است و در مواردی که با تجمع کارگری در واحد مواجه هستند و دورکاری اعمال نمی‌شود،می‌توانند به شماره‌های 09138435755 و190اطلاع دهند و بازرسی استانداری وظیفه دارد که به این گزارش‌ها رسیدگی کند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها