تدوین مکانیزم جدید برای انتخاب مدیران شایسته در استان کرمان
سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان عنوان کرد:

تدوین مکانیزم جدید برای انتخاب مدیران شایسته در استان کرمان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان از تداوم محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها در محورهای مواصلاتی و ترددهای بین شهرستان‌های استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان با شهرستان‌های جنوبی و شرقی استان کرمان خبر داد
کد خبر: ۱۳۲۰۵۸۳
به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛محمدصادق بصیری، در پایان هفتاد و نهمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کروناویروس استان و مصوبات آن عنوان کرد:در حال حاضر شهرستان‌های ارزوئیه، انار، بم، رابر، راور، ریگان، فهرج، قلعه‌گنج، کوهبنان و نرماشیر در وضعیت زرد و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

وی از شکننده بودن سیر نزولی بیماری کرونابه ویژه در شهرستان‌های جنوبی و شرقی استان نام برد و گفت:به همین علت محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها در محورهای مواصلاتی و ترددهای بین شهرستان‌های استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان با شهرستان‌های جنوبی و شرقی استان تداوم می‌یابد.
   
جانشین استاندار کرمان در ستاد استانی مقابله با کروناویروس با اشاره به ابلاغ شرایط تبلیغات انتخاباتی افزود:در فضای بسته هیچ مجوزی برای برگزاری تبلیغات انتخاباتی نمی‌توانیم بدهیم، ضمن آنکه در فضای بوستان‌ها وپارک‌ها نیز به شرط تامین امنیت،تعیین محدوده وچیدن صندلی وفاصله‌گذاری برگزاری جلسات بلامانع است.
 
محمدصادق بصیری، همچنین به تعدد صندوق‌های اخذ رای در روز انتخابات اشاره داشت و گفت: قرار بر این است که برای افرادی که در قرنطینه هستند، صندوق‌های سیار ویژه در نظر گرفته شود.

وی افزود:برای بعد از برگزاری انتخابات واحیانا برگزاری جشن‌ کاندیداها نیز شرایط و دستورالعمل‌هایی تعیین شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به حمایت از کسب و کارهای به شدت آسیب‌دیده از کرونا بیان داشت: دستورالعملی تحت عنوان بسته حمایتی کسب و کارها و مشاغل به شدت آسیب دیده از بیماری کرونا ابلاغ شده که لیست این مشاغل توسط ریاست جمهوری و ستاد ملی کرونا اعلام شده است.

وی افزود: این بسته حمایتی شامل مالیاتی، بخشودگی جرائم، امهال اقساط، کمک‌هایی در خصوص چک‌های برگشتی، تمدید ثبت‌نام مشاغل و کسب و کارهای آسیب دیده تا پایان شهریور 1400، حمایت‌های بیمه‌ای، امهال حق بیمه کارفرمایی اردیبهشت و خرداد به مدت دو ماه است.

بصیری تصریح کرد:با مصوبه ستاد ملی،شرکت‌های خدمات‌رسان عمومی مانند برق و گاز باید از  قطع خدمات به کسب و کارهای به شدت آسیب خودداری کنند.

معاون استاندار کرمان افزود: موجران اماکن موقوفه و موسسات و نهادهای عمومی غیردولتی مجاز هستندحق‌الاجاره خود را برای کسب و کارهای به شدت آسیب دیده در سال 1400 مانند سال گذشته تعیین کنند و افزایشی در این زمینه ندهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها