رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر گفت؛

هدف گذاری برای تبدیل بوشهر به سومین شهر بدون گدای ایران

شهردار بندر بوشهر گفت: پروژه شهر هوشمند بوشهر به عنوان یکی از پروژه های اولویت دار در شهرداری بندر بوشهر دنبال می‎شود.
کد خبر: ۱۳۵۱۴۵۸

 

 

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر، حسین حیدری در نشست بررسی پروژه شهر هوشمند با حضور کارشناسان شرکت مگفا اظهار کرد: طرح هوشمندسازی یکی از برنامه هایی است که در شورای اسلامی شهر بوشهر اعلام شده و به عنوان برنامه های هدف شهرداری بندر بوشهر با جدیت دنبال می‎شود.
وی بیان کرد: برای تحقق نظم و انضباط اداری، مالی و مدیریت شهری در بخش‏های مختلفی چون حمل و نقل باید موضوع هوشمندسازی مورد توجه قرار گیرد.
حیدری ادامه داد: هوشمندسازی یک سری الزامات دارد که باید در کارگروهی تخصصی آنالیز و به شهرداری بندر بوشهر اعلام شود تا با بررسی وضع موجود چشم اندازهای پیش روی این پروژه مشخص شود.
وی گفت: طرح هوشمندسازی شهر بوشهر باید هر چه سریع‎تر نهایی شود چراکه این موضوع به پیشبرد اهداف مدیریت شهری نیز کمک شایانی می‏‎کند.
حیدری ادامه داد: طرح شهر هوشمند در بخش نیروی انسانی و مالی بسیار مهم است برای رسیدن به نظم در این حوزه ‎ها و تحقق رهنمودهای رهبر مهم انقلاب در راستای فسادستیزی نیز کمک می‎کند.
وی در بخش دیگری از صحبت‌‎های خود اظهار کرد: در شهر بوشهر آمار فوتی‎ها بالا است که در این راستا شهرداری برای کاهش این آمار نصب دوربین های کنترل سرعت در نقاط پرتردد مورد توجه قرار گرفته و باید عملیاتی شود.
حیدری افزود: باید در کارگروهی تخصصی و ویژه تمام راهکارهای موردنیاز برای کاهش تصادفات و فوتی‎ها در بوشهر بررسی شود چراکه وجود حتی یک فوتی ناشی از تصادف نیز آماری بالا است و باید بخوبی مدیریت شود.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها