رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر گفت؛

هدف گذاری برای تبدیل بوشهر به سومین شهر بدون گدای ایران

این شهرداری با آغاز فاز دوم طرح جمع آوری متکدیان و کودکان کار با عزمی مصمم برای رسیدن به عنوان سومین شهر بدون گدای ایران تلاش می کند.
کد خبر: ۱۴۴۲۸۵۷

به گزارش خبرنگار جام جم-زهرا ماندنیان فرد-امیرحسین احمدپور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: از پنج ماه پیش اجرای طرح جمع آوری متکدیان و کودکان کار در دستور کار شهرداری بندر بوشهر قرار گرفته و در این راستا نسبت به ارائه آموزش شهروندی و ایجاد نگرش برای جمع آوری متکدیان و کودکار کار آغاز شد.
وی بیان کرد: با گذشت ۴۵ روز، در مرحله دوم طرح آموزش‌های شهروندی با گستره بیشتری دنبال و این مهم با تبلیغات محیطی، ساخت موشن گرافیک و انتشار پوسترهایی در فضای مجازی انجام گرفت.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر ادامه داد: در مرحله دوم سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بوشهر گشت‌های شبانه روزی و نامحسوس در بوستان ها و معابر شهری راه‌اندازی کرد تا از حضور متکدیان و کودکان کار در این اماکن جلوگیری شود.
وی اضافه کرد: در مرحله سوم با انتخاب پیمانکاری جمع آوری کودکان کار، متکدیان و افراد کارتن خوب از هفته گذشته آغاز شده است.
احمدپور تصریح کرد: در مرحله پایانی طرح، توانمندسازی افراد مستعد اشتغال با ارائه آموزش‌های موردنیاز به آنان دنبال خواهد شد تا بتوانند متناسب با توانایی خود وارد بازار کار شوند.
وی افزود: از شهروندان نیز انتظار داریم تا در اجرا طرح ساماندهی کمال همکاری داشته باشند تا بوشهر به شهری زیبا و عاری از متکدیان و کودکان کار و در آینده نزدیک به سومین شهر بدون گدای ایران تبدیل شود.
او یادآور شد: در اجرا این طرح شماره تلفن همراه ۰۹۱۷۰۷۰۰۲۳۲ به صورت شبانه روزی پذیرای گزارش شهروندان برای مشارکت در طرح جمع آوری متکدیان، کودکان کار و افراد کارتن خواب است.
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها