به گزارش جام جم آنلاین، مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس در یک نشست خبری اعلام کرد که کارگزار سرخپوشان مشخص شده و با رقم ۳۳۰ میلیارد به اضافه ۳۰۰ میلیارد حق پخش کار را انجام خواهد داد. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس پس از فسخ قرارداد با آتیه داده پرداز در زمستان گذشته مسیری طولانی را برای انتخاب کارگزار تبلیغاتی خود پیمود و حالا توانسته با «دیده پویان ماژ» به توافق برسد تا قرارداد سه ساله امضا شود.
بر اساس گفته سرپرست باشگاه پرسپولیس این قرارداد سه ساله در صورتی برای سالهای آینده عملی خواهد شد که کف درآمد پرسپولیس ۲۰ درصد افزایش پیدا کند، یعنی بدون حق پخش، قرارداد سرخپوشان برای سال دوم به ۳۹۶ میلیارد و سال سوم به ۴۷۵ میلیارد خواهد رسید.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به ایران مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
رییس مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت در گفتگو با جام جم آنلاین:
گفتوگوی «جامجم» با سیده عذرا موسوی، نویسنده کتاب «فصل توتهای سفید»
یک نماینده مجلس:
علی برکه از رهبران حماس در گفتوگو با «جامجم»: