به گزارش جام جم آنلاین، مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس در یک نشست خبری اعلام کرد که کارگزار سرخپوشان مشخص شده و با رقم ۳۳۰ میلیارد به اضافه ۳۰۰ میلیارد حق پخش کار را انجام خواهد داد. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس پس از فسخ قرارداد با آتیه داده پرداز در زمستان گذشته مسیری طولانی را برای انتخاب کارگزار تبلیغاتی خود پیمود و حالا توانسته با «دیده پویان ماژ» به توافق برسد تا قرارداد سه ساله امضا شود.
بر اساس گفته سرپرست باشگاه پرسپولیس این قرارداد سه ساله در صورتی برای سالهای آینده عملی خواهد شد که کف درآمد پرسپولیس ۲۰ درصد افزایش پیدا کند، یعنی بدون حق پخش، قرارداد سرخپوشان برای سال دوم به ۳۹۶ میلیارد و سال سوم به ۴۷۵ میلیارد خواهد رسید.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
بهتاش فریبا در گفتوگو با جامجم:
رضا کوچک زاده تهمتن، مدیر رادیو مقاومت در گفت گو با "جام جم"
اسماعیل حلالی در گفتوگو با جامجم: