فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه؛

مرد میانسال در کرمانشاه بعد از قتل همسرش خودکشی کرد

فرمانده انتظامی استان؛

دستگیری سارق ۱۶۰ راس گوسفند

سردار “علی اکبر جاویدان” اظهار داشت: پس از وقوع سرقت های متعدد احشام در روستاهای “اسلام آبادغرب” رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
کد خبر: ۱۳۴۹۲۲۲

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک سارق توسط ماموران پلیس “اسلام آبادغرب” و “گیلانغرب” و اعتراف وی به ربودن ۱۶۰ راس گوسفند خبر داد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی “اسلام آبادغرب” در تحقیقات گسترده موفق به شناسایی مخفیگاه یکی از سارقان سابقه دار در شهر “گیلانغرب” که به اتهام سرقت مسلحانه هم تحت تعقیب قرار داشت، شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: ماموران “اسلام آبادغرب” پس از شناسایی مخفیگاه این سارق سابقه دار، هماهنگی های لازم را با پلیس “گیلانغرب” به عمل آورده و در عملیاتی حساب شده، پس از مدتی تعقیب و گریز موفق به دستگیری وی شدند.

سردار جاویدان تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب ۴۰ فقره سرقت احشام و ربودن ۱۶۰ راس گوسفند با همکاری یک نفر دیگر در شهرستان اسلام آبادغرب اعتراف کرد.

وی در پایان با اشاره به شناسایی دیگر سارق متواری و تلاش برای دستگیری وی، از توقیف خودرو پژو ۴۰۵ متعلق به سارقان خبر داد و گفت: فرد دستگیر شده نیز به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها