اصفهان یکی از استان های صنعتی ایران محسوب می شود. با توجه به روند بالغ شدن کسب و کارهای اینترنتی در اصفهان قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم.
کد خبر: ۱۳۴۸۵۷۳
طراحی سایت در اصفهان چه برای سایت های شرکتی یا فروشگاهی یا آموزشی جواب می دهد یا خیر. همچنین باهم مزایای داشتن وب سایت در اصفهان را بررسی می کنیم. تفاوتی نمی کند که کسب و کار شما چیست. اگر علاقه مند به حضور در فضای دیجیتال هستید این مقاله را بخوانید.
 

چرا طراحی سایت در اصفهان ارزش هزینه کردن دارد؟ (8دلیل مهم)
1- رابطه بهتر با مشتریان


در وهله اول باید به این نکته توجه داشته باشیم که حضور در فضای دیجیتال یک امر ضروری است. چه شما به دنبال طراحی وب سایت شرکتی در اصفهان داشته باشید چه به دنیال طراحی وب سایت فروشگاهی. چرا می گوییم ضروری است؟ چون صاحبان کسب و کارها با استفاده از وب سایت و قراردادن محتواهای جذاب و استراتژی های بازاریابی هوشمند رابطه ی خود را با مشتریان و مخاطبین جدید حفظ می کنند.

به عبارت دیگر اولین مزیت طراحی سایت در اصفهان این است که شما می توانید رابطه ای بسیار دوستانه با مشتریان خود داشته باشید و این رابطه خود را حفظ کنید. مثلا اگر شما صاحب یک فروشگاه کفش در اصفهان هستید می توانید برای مشتریانتان کد تخفیف بسازید و آنها را تشویق کنید تا خانواده و سایر بستگانشان را به خرید از فروشگاه شما ترغیب کنند.

2- رقیبان شما


نکته دومی که باید در نظر بگیرید این است که ببینید آیا شما می خواهید از رقبای خود پیشی بگیرید یا نه. باید توجه داشته باشید که در فضای دیجیتال رقبای شما صرفا کسب و کارها و وب سایت های اصفهانی نیستند. رقبای شما از همه کشور هستند. سخت است ببینید همسایه فروشگاه شما محصولات خود را یک فروشگاه اینترنتی در یک شهر دیگر خریده است در حالیکه همه محصولات را شما داشته اید. چرا این کار را کرده است. چون ارزانتر بوده یا تصاویر بهتری داشته یا از محصولات خود را گارانتی کرده یا اینکه ارسال رایگان داشته است. پس برای پیش گرفتن از رقبا باید وب سایت خود را حتی در اصفهان ایجاد کنید.

قبل از گفتن مزایای دیگر شاید تاکنون تصمیم خود را برای داشتن یک وب سایت گرفته باشید. احتمالا اولین سوالی که از خود میپرسید این است که برای طراحی سایت در اصفهان باید از کجا شروع کنم؟ آیا کار خود را به آژانس های دیجیتال مارکتینگ بسپارم یا فریلنسرها؟

گام به گام با شما پیش خواهیم رفت و شما را کاملا نسبت به این موضوع آگاه می کنیم. پس الان موضوع این است:

برای طراحی سایت در اصفهان به آژانس مراجعه کنم یا فریلسنر؟

شما برای داشتن یک وب سایت عالی دو گزینه دارید. مراجعه به شرکت ها یا فریلنسرها. توصیه ما مراجعه به آژانس ها است. اگرچه کمی بیشتر باید هزینه کنید ولی این موارد را فراموش نکنید.

آژانس ها با شما قرارداد امضا می کنند و چون شخصیت حقوقی دارند می توانید در صورت رعایت نکردن بندهای قرارداد به راحتی از آنها شکایت کنید. آژانس ها زیر نظر انجمن صنفی خود فعالیت می کنند و به راحتی می توانید در صورت بروز هرگونه مشکل از طریق انجمن کار آنها را پیگیری کنید. آژانس ها می توانند به شما فاکتور رسمی ارائه دهند که در صورت داشتن پرونده مالیاتی می توانید هزینه طراحی سایت را جزو هزینه های خود به دارایی ارائه دهید. آژانس ها یک تیم هستند و معمولا از طراح گرافیک، برنامه نویس و سایر افراد متخصص استفاده می کنند اما فریلنسرها چون یک نفر هستند باید همه این کارها را خودشان انجام دهند و بنابراین کار نهایی شما کیفیت چندانی ندارد. آژانس ها قابل اطمینان تر هستند. چون آژانس ها یک مکان رسمی برای فعالیت دارند و در دسترس هستند اعتبار بیشتری دارند. فریلنسرها ممکن است هر لحظه کار شما را رها کنند.

شاید سوال بعدیتان این باشد که در کدام شرکت طراحی سایت در اصفهان را برای کار خود انتخاب کنم؟

پیشنهاد می کنیم با یک جستجوی ساده در گوگل این کار را انجام دهید و تک تک وب سایت و نمونه کارهایشان را بررسی کنید. یکی از شرکتی هایی که هم دارای نمونه کارهای قوی و هم رزومه خوب است آژانس تبلیغاتی رویانو است. که می توانید به سادگی آن را در لیست نتایج گوگل مشاهده فرمایید.

پس از این مقدمه نسبتا طولانی بیایید ادامه مزیت های داشتن وب سایت را مرور کنیم:

3- نمایش اقتدار شما در فضای دیجیتال


 هر کسب و کاری  حتی کوچک اعتبار دارد و حتی می توانند با رقیبان بزرگ و مقتدر خور رقابت کنند و اما این اعتبار با داشتن یک سایت قوی و برند سازی خوب ممکن می باشد. اگر نمی خواهید با هر روند یا تکه فناوری جدیدی که پیش می آید تغییر کنید، باید در صنعت خود معتبر و مرتبط با بازار باقی بمانید. وب سایت شما مکان مناسبی برای نشان دادن این قدرت است. اگر به خوبی این کار را انجام دهید، می توانید اعتماد مشتریان بالقوه را جلب کنید.

ممکن است از خود بپرسید، چگونه طراحی سایت در اصفهان می‌تواند اقتدار را به گونه‌ای به نمایش بگذارد؟ در اینجا چند نکته ساده وجود دارد.
 
از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که همه ی بخش های سایت به خوبی کار می کنند. اگر بخش هایی از وب سایت فروشگاهی یا اختصاصی به درستی کار نکند. مانندتصاویری که بارگذاری نمی شوند و فرم هایی که کار نمی کنند، این عوامل بازدارنده بزرگی برای ایجاد اقتدار و رقابت با رقباهستند. به نمایش گذاشتن نتایج صادقانه، جوایز، و توصیفات از مشتریان واقعی و مشتریان کسب و کار شما کمک زیادی به ایجاد اعتماد و ایجاد قدرت می کند. محتوا ایجاد کنید. این نه تنها به سئوی سایت شما کمک می کند، بلکه به عنوان یک منبع مفید برای کسانی که در فرآیند خرید برای صنعت شما هستند، عمل می کند. وقتی محتوای صادقانه و مشتری محور را به اشتراک می گذارید، می توانید به سرعت، کسب و کار خود را به صنعت معرفی کنید.
 


4- مشتریان از شما انتظار دارند که یک وب سایت داشته باشید


سال به سال، تکنولوژی و زندگی ما به طور فزاینده ای در هم تنیده می شوند. ساعت، گوشی، تبلت، لپ تاپ ورایانه ها همه جا هستند و مشتریان شما از آنها برای آگاهی بیشتر استفاده می کنند. تعارف نداریم. اصفهانی و غیر اصفهانی هم ندارد!
 
چرا طراحی سایت در اصفهان ارزش هزینه کردن دارد؟ (8دلیل مهم)
طبق تحقیقات، کاربران دستگاه های تلفن همراه 92 درصد از رشد تجارت الکترونیک را تشکیل می دهند. این اعداد به وضوح نشان می دهد که شما باید یک وب سایت داشته باشید که برای کاربران تلفن همراه بهینه شده باشد.

شما می خواهید جایی باشید که مشتریان شما هستند، درست است؟ 87 درصد از خریداران فرآیند خرید خود را با تحقیقات آنلاین آغاز می کنند، روندی که همچنان در حال رشد است. اگر وب‌سایتی ندارید، یا اگر سایت فعلی‌تان قدیمی است یا مشکلات عملکردی دارد، برای وارد کردن کسب‌وکار جدید یا حتی نگه‌داشتن مشتریان قبلی برایتان مشکل خواهد بود.

5- شما صاحب وب سایت خود هستید


فیس بوک، اینستاگرام، لینکدین، توییتر، گوگل اینها کانال های دیجیتال مهم برای کسب و کار شما هستند، اما فریب نخورید. شما مالک آن شبکه های اجتماعی نیستید. در هر لحظه از زمان، تمام کارهایی که در پروفایل اینستاگرام و پست‌های خود انجام داده‌اید ممکن است ناپدید شوند.
 

چرا طراحی سایت در اصفهان ارزش هزینه کردن دارد؟ (8دلیل مهم)
6-  وب سایت ها به جذب سرنخ های محلی جدید کمک می کنند


وب سایت شما، همراه با برنامه ریزی و اجرای اولیه سئو، راهی قدرتمند برای جذب سرنخ های جدید برای بازار محلی شما است.

شما قادر خواهید بود در جستجوهای آنلاین محلی رتبه بالایی کسب کنید و هزینه وب سایت خود را با فروش مشتریان جدید جبران کنید.

مثلا فرض کنید کسی در اصفهان جستجو می کند: خرید کفش در اصفهان!

در این حالت شما باید جزو نتایج برتر گوگل باشید که مشتری بتواند شما را پیدا کند.

7. وب سایت ها به کسب و کار کوچک شما کمک می کنند تا به مخاطبان جدید دسترسی پیدا کنند


علاوه بر کمک به رشد کسب و کار شما با جلب اعتماد بیشتر در میان جوامع محلی، وب سایت شما می تواند درها را به روی شهرهای جدید و مشتریان باز کند.

شما می توانید از چهارچوب اصفهان خارج شده و به همه شهرهای ایران محصولات و خدمات خود را بفروشید. پس داشتن یک وب سایت در اصفهان را دست کم نگیرید!

8. وب سایت شما مرکزی است که تمام بازاریابی شما از آن جریان دارد


وب سایت شما باید در استراتژی شما برای جذب، آموزش، تبدیل و حفظ مشتریان خود نقش محوری داشته باشد. شما فقط نمی خواهید شخصی را یک بار به سایت خود بیاورید و امیدوار باشید که به مشتری تبدیل شود. با طراحی وب‌سایت  وتمام تلاش‌های بازاریابی چه آنلاین و آفلاین یک هدف مهم را به دنبال دارد که سایت شما کاربران جدید را به وب‌سایت شما بیاورد و هم باعث ‌شود دوباره به وب‌سایت شما بازگردند.

امیدواریم که به اهمیت طراحی وب سایت در اصفهان پی برده باشید و همین الان وب سایت خود را استارت بزنید. جهت دریافت مشاوره رایگان در این خصوص می توانید با شماره 09023312086 یا  03132207066 تماس حاصل فرمایید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها