قابلیت و مزیتهای اشتغالزایی مناطق لرستان بومی سازی میشود

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت :با توجه به نقشه راه وزارت متبوع قابلیت و مزیتهای اشتغال هر منطقه در استان بومی سازی خواهد شد .
کد خبر: ۱۳۴۸۵۴۴
 به گزارش جام جم آنلاین لرستان: علی آشتاب اظهار کرد : مزیتها و ظرفیتهایی در مناطق استان وجود دارد که می توان با بومی سازی و به فعلیت رساندن این ظرفیتها فرصت های اشتغال جدیدی ایجاد کرد .
 
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان لرستان با اشاره به هدفگذاری برای ایجاد یک میلیون و ۸۵۰ هزار فرصت شغلی تا پایان سال 1401توسط شورای عالی اشتغال کشور ، تصریح کرد :با برطرف نمودن موانع و مشکلات فعالین اقتصادی و حمایت از واحدهای اقتصادی و طراحی زیست بوم اشتغال که توسط مقام عالی وزارت مطرح شده می توان به بهبود وضعیت شغلی افراد فاقد شغل کمک شایانی کرد .
 
وی اجرای بومی سازی دستورالعمل های حوزه اشتغال را باید متناسب با هر منطقه عنوان کرد و افزود :همه دستگاههای اجرایی بخشهای مختلف و بانکهای استان بایست با تعامل و هماهنگی بیشتر در این طرح بزرگ اقتصادی مشارکت و تلاش کنند تا ثمره آن توسعه و ایجاد فرصتهای شغلی بیشتر گردد.
 
آشتاب به مدیران دستگاههای اجرایی استان بر شناسایی طرحهایی که حداقل فرصتهای شغلی را در بومی سازی اشتغال ایجاد میکنند تاکید کرد و گفت : این مقوله مهم را  لازم است باهماهنگی و مشورت با همه فعالین و کارآفرینان بخش های اقتصادی و متقاضیان نیروی کار در استان انجام دهیم تا نتیجه مطلوبتری را به دست بیاوریم . 
 
در پایان مقرر گردید ظرف یک هفته با همکاری دستگاههای اجرایی و فعالین اقتصادی مقدمات تهیه و تنظیم نقشه راه اشتغال استان متناسب با زیست بوم اشتغال کشور فراهم شود .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها